Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پورمحمدی  استاندار آذربایجان شرقی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شهر‌های قرمز گروه‌های شغلی یک مجاز به فعالیت هستند و گروه‌های شغلی ۲ نیز با شرط رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به فعالیت بازار‌ها و پاساژ‌ها با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در شهر‌های قرمز، ادامه داد: گروه‌های شغلی سه و چهار در شهر‌های قرمز همچنان تعطیل هستند.

پورمحمدی با بیای اینکه سویه دلتای ویروس کرونا از شرق کشور وارد شده، گفت: با وجود اینکه پیک بیماری در استان‌های شرقی در حال کاهش است، ولی این یک واقعیت تلخ است که روند ابتلا در استان‌های غرب و شمال غرب در حال افزایش است.

او اظهار کرد: متاسفانه روند بیماری در آذربایجان شرقی رو به افزایش است و اگر این روند ادامه یابد وضعیت نگران کننده است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به تسریع روند واکسیناسیون در استان، گفت: با همکاری ارتش، نیروی انتظامی، هلال احمر و شهرداری تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون به ۸ مرکز افزایش یافته که طی ۵ روز آینده ۴ مرکز دیگر نیز اضافه می‌شود.

او خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۳ درصد جمعیت استان واکسینه شده اند که از متوسط کشوری بیشتر است و تلاش می‌شود تا پایان شهریور ۶۰ درصد جمعیت استان واکسینه شوند.

پورمحمدی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: خوشبختانه تاکنون بازاریان و اصناف استان با مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا به خوبی همراهی کرده اند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا ویروس کرونا آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌ شرقی گفت: گذر امواج فرعی تراز میانی جو از بعد از ظهر دوشنبه با افزایش موقت ابر و بارش رگبار پراکنده باران در این استان، دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد امیدفر صبح امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این شرایط تا روز سه‌شنبه ادامه پیدا می‌کند، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از روز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

وی افزود: فعالیت این سامانه موجب ابرناکی، وزش باد به نسبت شدید در بعضی نواحی به ویژه نیمه جنوبی استان و خیزش یا نفوذ گرد و خاک و در نواحی مرتفع و کوهستانی گاهی رگبار باران و غرش آذرخش می‌شود.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 748624

دیگر خبرها

  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی