Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید جوادیان زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از هنرمندان و طراحان حوزه مد، لباس طراحی و دوخت استان دعوت کرد، پنج تصویر از کیف های طراحی و دوخته شده  « طرح های نوآورانه و هنرمندانه »  خود را با ذکر مشخصات کامل تولید کننده  به دایرکت @roydadhaye_honari_yazd (رویداد های هنری یزد)  در مهلت مشخص شده ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: این رویداد به منظور حفاظت از محیط زیست و ارتباط بیشتر هنرمندان مد و لباس با کمک دوستداران محیط زیست برگزار می شود. 

جوادیان زاده ادامه داد: رویداد یادشده  از سوی کارگروه مد و لباس این اداره کل و با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد برگزار می شود. 

به گفته این فعال حوزه فرهنگی در این رویداد ۲ اثر برگزیده از سوی هیات داوران و همین تعداد اثر از نگاه مخاطبان انتخاب می شود. 

وی خاطرنشان کرد :تصاویر باید از روی کیف ،پشت و داخل کیف تهیه و ارسال شود همچنین آثار راه یافته به نیمه نهایی برای رای مخاطبان در صفحه اینستاگرام @roydadhaye_honari_yazd به نمایش گذاشته می شود. 

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست یزد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست یزد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد سازمان حفاظت محیط زیست یزد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: هزار متر مربع از اراضی ملی در منطقه گشت رودخان رفع تصرف شد.

علیرضا حسین زاده بابایی همچنین از تخریب چند بنای غیر مجاز ساخته شده در این زمین‌ها خبر داد و افزود: با باز پس گیری این زمین‌ها ۲ متصرف به مراجع قضایی معرفی شدند. 

وی با اشاره به اینکه ارزش این زمین‌ها در این منطقه حداقل متری ۸ میلیون تومان است، افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن برای صیانت از عرصه‌های طبیعی و ملی شبانه روز در حال گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن از شهروندان و دوستداران محیط زیست خواست: در صورت مشاهده تخریب، تصرف و آلودگی محیط زیست موارد را در اسرع وقت به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد