Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@16:05:13 GMT

برپایی نمایشگاه "همدان در گذر ایام" در همدان

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۰۳۱۸

برپایی نمایشگاه 'همدان در گذر ایام' در همدان

میثاق گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: همزمان با یکم شهریور روز بزرگداشت ابوعلی سینا، روز پزشک و روز همدان مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور به مرکزیت همدان، نمایشگاه عکس "همدان به روایت عکس‌ها و خاطره‌ها" را  منتشر کرد.

 وی بیان کرد: در این نمایشگاه ۶۷ قطعه عکس تاریخی از دوره قاجار تا اواخر دهه ۱۳۷۰ با موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و فرهنگ عامه منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی غرب کشور گفت: به دلیل شرایط ویژه همه گیری کرونا نمایشگاه تصاویر تاربخی و قدیمی همدان به صورت مجازی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی افزود: در این هفته که به نام هفته همدان مزین شده است برگزاری مجموعه نمایشگاه‌هایی با موضوع، "ساخت آرامگاه شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا از ابتدا تا پایان"، "طب و طبابت و تاریخ پزشکی در همدان به روایت اسناد و عکس‌های تاریخی" و "گذری بر اسناد شیوع بیماری‌های واگیردار در همدان در یکصد سال اخیر" از سوی مرکز اسناد همدان منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: روز همدان نمایشگاه عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این نمایشگاه که در نگارخانه مجمتع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شده است  تعدادی از آثار استاد علی حافظ نسب و جمعی از هنرجویانش به نمایش گذاشته شده است.

استاد حافظ نسب از استادان برجسته هنر طراحی و نقاشی آذربایجان غربی هدف از برپایی این نمایشگاه را پاسداشت مقام معلم دانست و افزود : در این نمایشگاه 80 اثر نقاشی و طراحی از آثار25  هنرجو و شاکردش و همچنین تعدادی از آثارخودش  به نمایش گذاشته شده است .

 40 اثر از این آثار سیاه قلم و بقیه رنگ روغن هستند که در سبک رئال خلق شده اند .

طبیعت زیبای آذربایجان غربی در فصول مختلف ، جان بخشی به اشیا ، وجلوه ای از چهره هنرمندان برجسته و مشاهیر علمی ایران و جهان از مهمترین مضامین این آثار است .

استاد علی حافظ نسب از استادان برجسته نقاشی و طراحی در آذربایجان غربی است که تاکنون توانسته در این رشته بیش از 30 نفر را تربیت کند، تعداد ی از ازتربیت یافتگان مکتب این استاد اکنون به شغل مقدس معلمی هنر مشغول هستند .

این نمایشگاه به مدت 4 روز صبح و عصر برای بازدید عموم علاقه مندان در نگارخانه مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی واقع در بلوار شیخ نوایی دایر است.

 

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • مستندات جدیدی از مرگ نیکا شاکرمی منتشر شد
  • مستندات جدیدی از مرگ نیکا شاکرمی منتشر شد+ تصاویر
  • گزارش یک مرگ؛ تصاویر و مستندات جدید از مرگ نیکا شاکرمی +عکس و فیلم
  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • عکس| واکنش‌ها به ادعای بی‌اساس بی‌بی‌سی در مورد نیکا شاکرمی بالا گرفت
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین