Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، محمد مهاجری در یادداشتی که در  کانال تلگرامی اش منتشر کرد  نوشت:

دیروز حرف‌های آقای حسین جلالی (نماینده رفسنجان) را در جلسه علنی مجلس علیه اسماعیل خطیب (وزیر پیشنهادی اطلاعات) شنیدم. اکثرش دروغ و تهمت و توهین بود؛ و بخش دیگرش دفاع از آدم‌های عصبانی افراطی‌ای بود که پرچم ضدفتنه در دست داشتند و خود فتنه‌گر اصلی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جماعت حتی آیت‌الله جوادی‌آملی را هم هتک حرمت کردند. 

تا اینجای قضیه کاملا قابل انتظار بود. از کاسبکاران سیاسی که اسم خود را جبهه پایداری گذاشته و در برابر هرچیزی که نماد اخلاق و ادب و تدین است پایداری می‌کنند، بدتر از این هم قابل تصور است و اگر تاکنون به اوج بداخلاقی خود نرسیده‌اند فرصت هست! 

اما وقتی سخنان این شیخ محترم تمام شد، دلم برای مرحوم آیت‌الله مصباح‌ یزدی سوخت و اشکم جاری شد.

فعلا کاری به مواضع آن مرحوم و موافقان و مخالفانش ندارم که در جای خود فراوان بحث شده است. نکته‌ای که ناراحتم کرد این که آقای حسین جلالی مسئول دفتر مرحوم آقای مصباح بود و مشابه همین حرف‌هایی که دیروز در مجلس زد و حرف‌های دیگری را که نمی‌توانست علنی بگوید، حتما به آن مرحوم منتقل می‌کرده و در موضع‌گیری آیت‌الله مصباح بی‌تأثیر نبوده است. 

آش آقای جلالی آن‌قدر شور بود که آقای مجتبی ذوالنوری هم حرف‌هایش را رد کرد و عملا مهر دروغ بر آن زد. 

خدا بر درجات آیت الله مصباح بیفزاید اما تاسف آور است که چنین نزدیکانی داشت. کاش توصیه بزرگان درباره تصفیه بیوت و دفاتر علما، در باره آن متفکر بزرگ حوزه علمیه هم اجرا می‌شد تا نام افرادی چون آقای جلالی به نام آنها الصاق نشود.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1547626

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمد مهاجری وزارت اطلاعات جبهه پایداری محمد تقی مصباح یزدی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با مدیر کل و اعضای شورای معاونان بنیاد شهید امور ایثارگران قم اظهار کرد: خانواده شهدا سنگربانان انقلاب هستند و صیانت از آنان هم مقام با صیانت از خون شهیدان است‌.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان کرد: دشمن فرهنگ جامعه و بخصوص ایثارگران را نشانه رفته است تا نسل ایثارگر را از مسیر و ریل شهدا خارج کند.

وی تصریح کرد: ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند و ما می‌بایست آنان را در برابر هجمه‌های دشمن صیانت کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: جنگ امروز متمرکز بر هویت ملی، مذهبی و افکار است و راه مقابله با آن آگاه سازی نسل جوان می‌باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در این جلسه گفت: خدمت رسانی به جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ماموریت های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

حسن هنرمند عنوان کرد: برپایی ۱۱ هزار یادواره شهدا در مدارس استان قم، پیگیری مشکلات مسکن جامعه ایثارگری و احراز جانبازی بیست از هزار نفر بخشی از اقدامات بنیاد شهید قم بوده است.

کد خبر 6088775

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش + تصاویر
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید