Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@18:08:20 GMT

پروژۀ خانۀ تئاتر شهر قزوین 85 درصد رشد فیزیکی دارد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۰۷۳۱

پروژۀ خانۀ تئاتر شهر قزوین 85 درصد رشد فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی شهرداری، سلیمان بهرامی مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: پروژه خانه تئاتر شهردار قزوین تا به امروز نزدیک به 85 درصد رشد فیزیکی داشته است.

وی افزود: در حال حاضر پروژه خانه تئاتر شهر قزوین با سرعت هر چه بیش‌تر ادامه دارد و تا به امروز پیشرفت خوبی هم داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژۀ مهم و بزرگ شهر قزوین به زیر پروژه‌های متعددی تقسیم شده تا بدین وسیله با تقسیم کار صورت گرفته با سرعت بیشتری به نتیجه برسد.

این مسوول گفت: یکی از بخش‌های این پروژه تکمیل ساختمان و محوطه تئاتر شهر است که تا به امروز 60 درصد رشد فیزیکی داشته و در حال حاضر در مرحله بتن ریزی و سفت کاری قرار دارد.

بهرامی اضافه کرد: بخش دیگر این پروژه مربوط به اجرای نمای آلومینیومی و کرتین وال می شود که هر کدام 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین با اشاره به اینکه این پروژه از بخش های مختلف دیگری برخوردار است، اظهار کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

 

پایان پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین پروژه خانه تئاتر تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی مصطفوی نیا نیز در مراسم معارفه مدیرکل دادگستر قزوین اظهار کرد: یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری که در سال‌های اخیر در دیدار با مسؤولان دستگاه قضائی مطرح می‌شود، اجرای سند تحول قضائی است که باید به نحو احسن محقق شود.

وی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌هایی که در سند تحول به دستگاه قضائی واگذار شده، پیشگیری از وقوع جرم است، گفت: اگر امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم، توجه لازم نشده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: در پیشگیری از جرم نباید فقط از دستگاه قضائی و نیروی انتظامی و سازمان‌ها انتظار داشت بلکه باید از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای پیشگیری از وقوع جرم استفاده کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بین همه مسؤولان همدلی و همراهی باشد قطعاً در آینده نه چندان دور مشکلات حل می‌شود.

کد خبر 6091146

دیگر خبرها

  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • قزوین قعرنشین جدول تامین بارش استان‌ها
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • کشف یک دفینۀ «معطّر» در زیر خانۀ اولین رئیس‌جمهور آمریکا (+عکس)
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال