Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن سالاری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در استان، گفت: تا ادامه دار بودن این وضعیت باشگاه‌های ورزشی و فعالیت‌های ورزشی در فضای سرپوشیده در فارس مجوز فعالیت ندارند.

او افزود: بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان در وضعیت قرمز تنها رشته‌های تنیس، تیراندازی با اهداف پروازی، تیرو کمان، چوگان، دو و میدانی، سوارکاری، قایقرانی (بجزدراگون بوت)، کوهنوردی، گلف، موتورسواری و اتومبیل رانی، دوچرخه سواری و استخر‌های روباز مجوز فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس افزود: از زمان آغاز شیوع کرونا جامعه ورزش و باشگاه‌های ورزشی بیشترین همکاری را با ستاد ملی کرونا داشته اند و حتی در تعطیلی باشگاه‌ها نیز پیشگام بوده اند که در این مدت ضرر‌های زیادی هم متحمل شده اند، اما سلامت مردم و جامعه اولویت همه ماست و هم اکنون نیز باید همه دست به دست هم دهیم تا با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی این ویروس منحوس را شکست دهیم.

سالاری ادامه داد: بازرسان هیات پزشکی ورزشی فارس نیز به صورت منظم باشگاه‌های ورزشی و همچنین فعالیت‌های ورزشی را زیر نظر دارند و به ما گزارش می‌دهند و با متخلفان برابر قاون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان فارس تعطیلی باشگاه های ورزشی کرونا ویروس باشگاه های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۱۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند

بمسابقات قهرمانی کشور راگبی در ۱۳ اردیبهشت ماه در شهر شیراز برگزار گردید، در این دوره از مسابقات ۵ تیم از استان‌های فارس، تهران، قم و کرمانشاه حضور داشتند.
تیم فارس الف با برتری در بازی فینال در مقابل تهران جام قهرمانی را کسب کرد و تیم‌های قم، کرمانشاه و فارس ب هم به ترتیب عناوین سوم تا پنجم را به دست آوردند.
مهدی جعفری راگبی باز جوان قم به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات شناخته شد. 

همچنین با اعلام معین سرکاری سرمربی تیم ملی راگبی جوانان ایران نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی جهت رقابت‌های آسیا که مهرماه امسال در مالزی برگزار می‌شود دعوت خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • حکم اسرائیل برای تعطیلی دفتر الجزیره
  • کابینه رژیم صهیونیستی به تعطیلی شبکه الجزیره رأی داد
  • کابینه رژیم صهیونیستی با اجماع رای به تعطیلی الجزیره داد
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز