Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس از مشهد، همزمان با ماه محرم ویژه برنامه‌های قرآنی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در سه سطح خردسال، نوجوان و بزرگسال از طریق فضای مجازی درحال برگزاری است.

برنامه «غنچه‌های قرآنی» عنوان ویژه برنامه‌ای برای نونهالان با موضوع فضاسازی محرمی منازل، نقاشی محرمی و تهیه کلیپ از جمع‌خوانی زیارت عاشورا است که در قالب آن با ارسال عکس و ویدئو به آدرس http://@quran_aqr در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، ایتا، گپ، روبیکا، بله و سروش مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نوجوانه‌های قرآنی» نیز عنوان ویژه برنامه‌ای برای نوجوانان است که در قالب آن دلنوشته‌های عاشورایی و کلیپ‌های تولید شده با موضوعات دکلمه‌خوانی در رثای امام حسین(ع)، معرفی اصحاب و یاران امام حسین(ع) و بیان سیره قرآنی امام حسین(ع) را به آدرس‌های مذکور ارسال می‌کنند.

برنامه «عاشقانه‌های قرآنی» هم ویژه خانواده‌ها برنامه‌ریزی شده که در سه بخش مسابقه با عنوان «عاشورا در کلام وحی» برگرفته از سخنان حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، مسابقه از کتاب «تجلی قرآن در حماسه عاشورا» و نیز برنامه ختم قرآن کریم توسط خانواده‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

 

منبع: فارس

کلیدواژه: برنامه های قرآنی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی فضای مجازی غنچه های قرآنی عاشقانه های قرآنی ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۱۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار وحید مجید گفت: همزمان با آغاز سال نو و در جهت پاکسازی و ارتقاء امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا می‌باشد.

وی ادامه داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنما‌های مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح نموده اند.

سردار مجید گفت: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش نمایند.

دیگر خبرها

  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • قرآن همه چیز ماست