Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- جمعی از کارکنان وزارتخانه‌ها با راه‌اندازی کارزاری از رئیس دولت خواسته‌اند فوق‌العاده ویژه پرسنل وزارتخانه‌ها را برقرار کند.

در بیانیه این کارزار که تا امروز بیش از 12 هزار نفر آن را امضا کرده‌اند آمده است:

«احتراماً ضمن آرزوی توفیق روزافزون حضرتعالی در کلیه امور اداره کشور، علی‌الخصوص نیل به هدف استقرار عدالت علی‌پسندانه ذیل عنایات خاصه امام زمان (عج) و رهبری مرشدانه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، با عنایت به سوابق ارزنده و مثمر به ثمر شما در تصدی تمامی وظایف خطیری که در طول چهل ساله اخیر و به ویژه در قوه قضائیه عهده‌­دار آن بوده‌اید که به‌حق گویا و نمایانگر روحیه عدالت‌طلب و عزم عملی شما در این زمینه بوده است، به استحضار می‌رساند ما کارکنان دستگاه اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت ورزش و جوانان، وزارت راه و شهرسازی و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، به لحاظ وجود تبعیض اجتماعی- اقتصادی در میزان درآمد و برخورداری از حقوق و مزایا، طی سال 1399 و سال جاری اقدام به پیگیری‌های مجدانه جهت برقراری فوق‌العاده ویژه، موضوع  بند 10 ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری، در حداکثر میزان مجاز آن (50 درصد سقف امتیازات حقوق ثابت و فوق‌العاده‌های مستمر فصل دهم قانون مذکور) از وزارت‌های متبوع و دستگاه‌های ذیربط (سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کل کشور) نموده‌ایم که منتج به تشکیل جلسه شورای حقوق و دستمزد در تاریخ 24 خرداد 1400 در محل سازمان اداری و استخدامی کشور و موافقت اکثر اعضا با موضوع مذکور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیکن با مخالفت جناب آقای نوبخت (رئیس وقت سازمان برنامه و بودجه کل کشور) چند بار طرح آن موضوع از دستور کار جلسات هیئت دولت خارج شد؛ این در حالی است که بعضی از دستگاه‌های اجرایی با استفاده از ابزارهای چانه‌زنی و برخی اعمال نفوذها موفق به اخذ حداکثر ممکن امتیاز فوق‌العاده ویژه و برخی فوق‌العاده‌های دیگر نیز شده‌اند که از جمله آن‌ها می­‌توان به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد که این تبعیض‌ها نه تنها موجب نارضایتی کارکنان دولت است، بلکه از موانع جدی در فسادستیزی و ارتقای سلامت اداری می‌باشد که از شعارهای مورد اقبال شما در انتخابات ریاست جمهوری بوده است.

لذا از جنابعالی به عنوان سفیر عدالت، خواهان اقدام عاجل جهت اعمال فوق‌العاده فوق‌الذکر در حداکثر میزان مجاز آن در اولین روزهای کاری جنابعالی و هیئت محترم دولت هستیم.»

این کارزار تا تاریخ 28 مهر در آدرس اینترنتی (https://www.karzar.net/ministries-staff) در حال جمع‌آوری امضاست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کارمندان وزارتخانه فوق العاده خاص فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۱۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن محمدی ادیب در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: رویدادهای ویژه در حوزه گردشگری استان اردبیل با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است.

وی با اشاره به پیگیری اعتبارات حوزه گردشگری استان اردبیل در وزارت میراث‌فرهنگی خاطرنشان کرد: از معاونت گردشگری انتظار داریم در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان تامین اعتبارات مورد نیاز را تسهیل کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: اقدامات زیرساختی و زیربنایی متعددی نیز در دستور کار اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند همراهی وزارتخانه هستیم.

محمدی ادیب با بیان اینکه اقدامات آموزشی و توانمندسازی نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری استان یکی از اهداف ما است، تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی مدیرکل آموزش گردشگری وزارتخانه، دوره‌های آموزشی لازم با تامین اعتبار برای این دسته از نیروهای شاغل در حوزه گردشگری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و پرداخت تسهیلات حمایتی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری را در اردبیل پیگیری می کنیم تا با همکاری اداره کل و وزارتخانه و تامین اعتبارات لازم انجام شود.

کد خبر 6092847

دیگر خبرها

  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • سازمان اداری و استخدامی : کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع | ابلاغیه جدید سازمان اداری و استخدامی
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع شد
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  •  کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
  • بخشنامه ممنوعیت دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه تبدیل شد