Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:06:36 GMT

۳۵۰ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۱۷۰۴

۳۵۰ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع شد

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» روز دوشنبه در نشست قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) استان مرکزی در محل مصلی بیت‌المقدس اراک، افزود: در یک‌سال اخیر یک‌هزار و ۱۶۹ جهیزیه، ۲۵ هزار بسته نوشت‌افزار، یک میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم، ۳ میلیون بسته بهداشتی و ۵۱۰ عدد تبلت و گوشی در استان مرکزی توزیع شد.

وی، ارزش ریالی کمک‌های مومنان استان مرکزی را حدود ۲ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این منابع مالی از محل اعتبارات بسیج سازندگی، کمک‌های مردمی و خیران تامین شده و به غیر از آن نهادهای اجرایی و حمایتی نیز کمک‌های بسیاری در قالب رزمایش کمک مومنانه استان مرکزی داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: بعد از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر راه‌اندازی نهضت کمک مومنانه، نیروهای مسلح در کنار دستگاه‌های خدمت رسان و نهادهای انقلابی و مشارکت مردم و خیران در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به میدان آمدند و یک هم افزایی و مشارکت همه جانبه برای جبران آسیب های بیماری کرونا درون استان رقم زد.

سردار کریمی بیان کرد: با توجه به گسترش شدید بیماری و آسیب‌های وارد شده به برخی از مشاغل امروز نیازمند ادامه با قوت نهضت کمک مومنانه در ابعاد مختلف هستیم که همه دستگاه ها با مشارکت خیران و مردم باید فرهنگ مومنانه را با جدیت ادامه دهند.

وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع موج پنجم اجرای مرحله جدید طرح شهید سلیمانی در دستور کار قرلر گرفته و طرح موفق شهید سلیمانی در مراحل قبلی توانست کارآمدی فرهنگ و تفکر بسیجی را بار دیگر نشان دهد و این طرح موفق در مراحل قبلی توانست بیماری را به شکل نقطه ای کنترل کند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: مشارکت و هم افزایی همه  نهادها در قالب قرارگاه‌های محله محور که محوریت آن مساجد و ائمه جماعت هستند برای ادامه نهضت کمک مومنانه یک ضرورت است چراکه اینکار هم از هرگونه موازی کاری جلوگیری خواهد کرد و هم به شکل دقیق تر و موثرتر می توان برای رفع مشکلات مردم عمل کرد.

سردار کریمی افزود: در مرحله جدید اجرای نهضت کمک مومنانه توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در چهار مرحله ۲۵ هزاربسته‌ای در  استان توزیع می‌شود، که همه ادارات، سازمان‌های دولتی و خصوصی باید نقش آفرینی کنند و سهم خود را در تحقق این  برنامه ادا نمایند.

برچسب‌ها ویروس کرونا بسته حمایتی اراک استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بسته حمایتی اراک ویروس کرونا بسته حمایتی اراک استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهضت کمک مومنانه استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی