Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:50:07 GMT

آغاز عملیات امنیتی در منطقه الطارمیه

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۱۷۶۳

آغاز عملیات امنیتی در منطقه الطارمیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در جریان بازدید از مقر فرماندهی نظامی در الطارمیه و نشست با فرماندهان امنیتی این کشور، آغاز عملیات امنیتی در الطارمیه را اعلام کرد.

این عملیات با همکاری اهالی منطقه الطارمیه و برای نابودی بقایای گروه های تروریستی در این منطقه صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی الکاظمی ضمن اعلام آغاز عملیات امنیتی در الطارمیه افزود: ما باید نسبت به نظرات افراطی هوشیار باشیم، نظرات و خواسته هایی که به دنبال ایجاد شکاف اجتماعی میان ملت عراق و برانگیختن فتنه طائفه ای هستند. این نظرات از سوی همه مردود است. عراقی ها ثابت کرده اند که در برابر خطابه های مغرضانه و گمراه کننده چند پاره نخواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: عراق در حال حاضر شرایط واقعاً حساسی را طی می کند و ما توانستیم بر شماری از چالش های داخلی و خارجی فرا روی عراق غلبه کنیم. دو ماه دیگر تا زمان برگزاری انتخابات زودهنگام باقی مانده است، انتخاباتی که منجر به تشکیل دولت جدید خواهد شد.

مصطفی الکاظمی افزود: ما برای تاسیس دولتی قدرتمند و موفق همراه با نهادهای پویا و فعال تلاش می کنیم و این جز با مشارکت و آگاهی و هوشیاری شهروندان عراقی محقق نخواهد شد. عراقی ها در برابر یک نقطه عطف تاریخی بزرگ قرار دارند و همه باید برای تحقق منافع ملی و عبور از مرحله سخت کنونی با یکدیگر همکاری کنند.

کد خبر 5287372

منبع: مهر

کلیدواژه: الطارمیه عراق مصطفی الکاظمی افغانستان ایالات متحده امریکا طالبان عراق لبنان رژیم صهیونیستی طالبان افغانستان روسیه فرودگاه کابل جو بایدن ایران تحولات افغانستان آلمان انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس گزارشات دریافتی غروب پنج شنبه عملیات پهپادی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان توسط نیروهای امنیتی انجام شده است.

در این عملیات خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفته شده و دو نفر از تروریست‌ها نیز به هلاک رسیدند.

جزئیات بیشتر این عملیات متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6088793

دیگر خبرها

  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه و توقف کار پمپ بنزین‌ها
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • آمادگی رژیم صهیونیستی برای تخلیه رفح و آغاز عملیات زمینی
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)