Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی درگذشت دانشمند متعهّد و متفکّر برجسته، استاد محمدرضا حکیمی را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی به شرح زیر است:

 باسمه‌تعالی

 خبر تلخ و اندوه‌بار درگذشت دانشمند متعهّد و متفکّر برجسته، استاد محمدرضا حکیمی رضوان‌الله تعالی علیه  حقیقتاً موجب تأثّر و حزن هر انسان باایمان، منصف و عدالت‌طلب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب فیض الهی و معنوی در جوار بارگاه منوّر و قدسی حضرت ثامن‌الحجج علیه آلاف التحیّة والثناء، تلمّذ فعّال و پرجلوه در محضر درس فقیه بزرگ و کم مانند، مرحوم حضرت آیت‌الله‌العظمی سید هادی میلانی‌ اعلی‌الله‌مقامه الشریف، بهره‌گیری شایسته و بایسته از محضر پرفیض استاد عرفان قرآنی، مرحوم آیت‌الله آقای حاج شیخ مجتبی قزوینی قدس الله نفسه الشریف، از وی شخصیتی ساخته بود که تعبّد، فقاهت، عرفان قرآنی، زهد، بی‌رغبتی و بی‌اعتنایی به همه جلوه‌های حقیر مادّی، حرّیّت در گفتار و نوشتار، دفاع معتقدانه و نه سوداگرانه از عدالت اسلامی، رنجوری قلب و دل‌پاکش از فقر، محرومیت و تبعیض در جامعه و دفاع از حیثیت و کرامت انسانی از ویژگی‌های این دانشمند و حکیم با اخلاص، نوآور و دردآشنا بود.

این‌جانب این ضایعه بزرگ را به محضر مبارک رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی مدّظلّه العالی، برادر بزرگوارش جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای محمد حکیمی و همه دوستان و علاقه‌مندان و ارادتمندان این فقید سعید، تسلیت عرض می‌کنم.

در جوار مضجع نورانی و شریف حضرت رضا سلام الله علیه رضوان و رحمت الهی را برای ایشان مسألت می‌نمایم.

تولیت آستان قدس رضوی
احمد مروی

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: تولیت آستان قدس رضوی حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی درگذشت محمدرضا حکیمی پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی

به گزارش "ورزش سه"، مسعود اسکویی، گزارشگر والیبال و گوینده و تهیه کننده رادیو صبح امروز دار فانی را وداع گفت و جامعه ورزش کشور را عزادار کرد.

انجمن رسانه های ورزشی ایران با ارسال پیامی این ضایعه را به جامعه ورزش  تسلیت گفته و براى بازماندگان و خانواده اسكويى آرزوى صبر كرده اند.

اسكويى از مشهورترين صداهاى راديو به خصوص در حوزه ورزش در طول تاريخ فعاليت رسانه هاى تصويرى، نوشتارى و شنيدارى به حساب مى آيد و ضايعه درگذشت او بازتاب فراوانى در ميان علاقه مندان به ورزش داشته و انجمن رسانه هاى ورزشى خودش را در اين غم شريک می داند.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • کمال نامه ی مستان حیدری / امیرالمؤمنین در شعر خواجوی کرمانی
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت