Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@06:56:09 GMT

رزومه ساداتی نژاد در بخش کشاورزی معمولی است

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۲۷۴۱

رزومه ساداتی نژاد در بخش کشاورزی معمولی است

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، مهرداد ویس‌کرمی روز دوشنبه در مخالفت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی با بیان اینکه امروز کشاورزی محور اقتصاد و خودکفایی کشور است، گفت: ۲۶ درصد صادرات غیرنفتی کشور ۲۰ درصد اشتغال، ۸۵ درصد غذای کشور، ۱۱ درصد تولید ناخالص ملی متعلق به بخش کشاورزی است. علیرغم تحریم‌ها رشد ۴.۵ درصدی در کشاورزی داشتیم و اینها نشان می‌دهد کشاورزی محور اقتصادی و خودکفایی کشور در حال و آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود:  ۹۲ هزار نفر در وزارت جهاد کشاورزی کار می‌کنند و در جهاد کشاورزی و سازمان‌های وابسته ۸۵۹ وظیفه حاکمیتی و تصدی‌گری وجود دارد. 

وی با بیان اینکه ما چه شوخی و چه جدی به هر وزیری رای بدهیم در قیامت جدی بررسی خواهد شد، خاطرنشان کرد: اینقدر در این مدت فشار آوردند به کسانی که حتی از من وقت گرفته بودند که حرف بزنند، منصرف کردند و من ۲۰-۳۰ نفر را از خود دلگیر کرده‌ام که این نطق را بیان می‌کنم.

ویس‌کرمی خطاب با بیان اینکه نظارت پیشینی از نظارت پسینی بهتر است، اضافه کرد: نباید برخی از همکاران فضای مجلس را آنقدر سنگین کنند که حتی کسی نتواند وزیر تعیین شده را نقد کند. حوزه‌های بسیار گسترده مانند شیلات، منابع طبیعی، جنگل‌ها، مراتع، آبخیزداری، صنایع تبدیلی، بازرگانی کشاورزی، صادرات و واردات کود، نهاده و دامپزشکی و سازمان تحقیقات تنها مثال‌هایی از این وزارتخانه عریض و طویل است.

این نماینده مجلس یازدهم تصریح کرد: کسی می‌تواند چنان وزارت عریض و طویلی را اداره کند که چند خصوصیت داشته باشد؛ در علم و تخصص سرآمد باشد و زوایای مخفی جهاد کشاورزی را بشناسد، گردش مالی جهاد کشاورزی با نفت پهلو می‌زند و باید این را حواسمان باشد.

ویس‌کرمی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی باید دارای برنامه واقع‌بینانه و علمی و قابل دستیابی باشد، گفت: به اعتقاد من ساداتی‌نژاد باید در هر سه مورد به مجلس توضیح بدهد ان‌شاءالله مجلس انقلابی براساس برهان و منطق و عقل و منطق تصمیم خواهد گرفت.

وی درباره علم و تخصص وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: رزومه ساداتی نژاد در حیطه کشاورزی بسیار معمولی است، همانند ایشان در هر استان صدها نفر وجود دارد شک دارید من از استان خودمان با همین تحصیلات و پژوهش بیشتر معرفی می‌کنم.

ادامه دارد...

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی مجلس شورای اسلامی رای اعتماد مهرداد ویس‌کرمی مجلس یازدهم پروندهٔ خبری رای اعتماد به دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی مجلس شورای اسلامی رای اعتماد وزارت جهاد کشاورزی مجلس شورای اسلامی رای اعتماد مجلس یازدهم جهاد کشاورزی ویس کرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سعید اسدی گفت: تله‌های فرمونی به منظور جلب آفات برای تعیین زمان مناسب مبارزه با آفاتی مانند کرم سیب، سرشاخه خوار هلو، کرم آلو و کرم خراط گردو و همچنین ردیابی مگس مدیترانه‌ای توسط کارشناسان حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بن در سطح باغات شهرستان نصب شدند.
مدیر جهاد کشاورزی بن افزود: این اقدام منجر به صدور اطلاعیه‌های پیش آگاهی در خصوص کنترل آفات می‌شود.
وی گفت: با توجه به سطح چشمگیر باغات شهرستان تعیین زمان دقیق مبارزه با آفات و اطلاع رسانی به بهره برداران یکی از رسالت‌های مهم جهاد کشاورزی است.

دیگر خبرها

  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • یکپارچه سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی شمال کشور با سرمایه گذاری چینی‌ها
  • رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان
  • نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن
  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است