Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:05:46 GMT

زلفی‌گل نگاه تحولی به آموزش عالی کشور دارد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۲۸۰۲

زلفی‌گل نگاه تحولی به آموزش عالی کشور دارد

احمد علی فلاحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا درباره انتخاب محمدعلی زلفی گل به عنوان گزینه پیشنهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: زلفی گل شخصیت علمی دارد و سال ها با سیستم آموزش عالی کشور و با همه بخشنامه ها و آیین نامه آشنا است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیستم و یگان آموزش عالی را باید نوسازی کرد، گفت: نیروهای انقلابی باید در سیستم آموزش عالی کشور از جمله حوزه های آموزشی و مدیریتی مستقر شوند چرا که در این عرصه جریان سکولار و لیبرال موجود، آموزش عالی را به انحطاط کشانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی افزود: گزینه پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از درون سیستم آموزش عالی است و به عنوان کسی که مقالات متعددی دارد، بر آموزش عالی مسلط است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: علاوه بر سوابق علمی، زلفی گل دارای شخصیت مذهبی و انقلابی است که پای آرمان های نظام مانده و یکی از شخصیت های انقلابی در استان همدان و کشور شناخته می شود.

به گزارش ایرنا، دکتر محمدعلی زلفی گل به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سوی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهوری به مجلس معرفی شده است. 

جلسات صحن مجلس برای رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم از روز شنبه ۳۰ ام مردادماه آغاز شده است. 

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری رای اعتماد اختصاصی ایرنا نماینده مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم پروندهٔ خبری رای اعتماد به دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری رای اعتماد اختصاصی ایرنا وزارت علوم تحقیقات و فناوری رای اعتماد اختصاصی ایرنا نماینده مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی تحقیقات و فناوری آموزش عالی زلفی گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، استاندار هرمزگان در این مراسم که در دبستان دخترانه شهید حسین الله پرست برگزار شد، گفت: برای ارتقاء کیفیت آموزشی، امسال چند مدرسه تخصصی در حوزه انرژی هسته‌ای، صنعت و تجارت در استان به بهره برداری می‌رسد.

مهدی دوستی افزود: برای افزایش امکانات رفاهی معلمان نیز، اردوگاه‌های تفریحی برای معلمان برپا می‌شود.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مدافع حقوق معلمان هستند و سعی می‌کنیم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش به مطالبات به حق معلمان پاسخ مناسبی داده شود.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این مراسم از برگزاری بیش از سه هزار و ۷۰۰ برنامه در هفته بزرگداشت معلم در استان خبر داد و گفت: در این هفته علاوه بر قدردانی از همه معلمان، به صورت ویژه از ۹ معلم نمونه استان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند
  • اصفهان برخوردار از تفکر پایداری است/ کلنگ دفتر شورای استان را به زمین خواهیم زد
  • مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت
  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • زلفی گل: انتخاب استادان نمونه در راستای تحقق مرجعیت علمی است
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم