Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی اظهار کرد: متهم نگهداری ۴ دستگاه تولید ارز دیجیتال در بیرجند به پرداخت جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

حسین حسین پور، امروز دوشنبه ۱ شهریور به رسانه‌های گروهی گفت: با اعلام پلیس آگاهی شهرستان سربیشه مبنی بر اینکه با حضور ماموران در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان از یک منزل مسکونی تعداد ۴ دستگاه تولید ارز دیجیتال در حال استفاده کشف شد و گزارش آن برای رسیدگی به شعبه چهارم بدوی مرکز استان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: شعبه پس از احضار متهم و رسیدگی‌های قانونی و احراز وقوع تخلف بر اساس مدارک و مستندات موجود در پرونده ، وی را به استناد بند ب ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا وارز علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی گفت: متهم پس از رؤیت رأی ابلاغی، اعتراض خود را نسبت به دادنامه صادر شده اعلام داشت تا پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه اول تجدید نظر استان ارسال شود.

عضو شورای قضائی خراسان جنوبی افزود: در شعبه اول تجدید نظر استان نیز پس از بررسی پرونده و لایحه اعتراضیه و مشاوره لازم نظر به اینکه در این مرحله از رسیدگی متهم نتوانست دلایل و مدارک مستندی را برای نقض رای شعبه بدوی ارائه کند، لذا ضمن رد اعتراض وی رای صادره تایید شده است.

حسن پور یادآور شد: پس از ابلاغ رای و پیگیری‌های اجرای احکام، دادنامه صادرشده با رعایت تشریفات قانونی اجرا و تمام جریمه وصول شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۲۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده یک مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل که ۹۲۲ میلیون ریال وجه اضافه برای ثبت نام از اولیای ۴۰ نفر از دانش آموزان دریافت کرده بود در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مستندات و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر مهمور کردن پروانه واحد به تخلف اول، مدیر مدرسه را با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در گشت مشترک اداره صمت و آموزش و پرورش، این تخلف مشاهده و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل