Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:46:57 GMT

تأیید انتخابات شورای شهر اردستان پس از ۶۵ روز

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۳۱۵۲

تأیید انتخابات شورای شهر اردستان پس از ۶۵ روز

به گزارش خبرنگار مهر، پس از گذشت ۶۵ روز از انتخابات سرنوشت ساز، نتایج رسمی انتخابات شورای شهر اردستان توسط هیئت نظارت اعلام شد.

فرماندار اردستان پیش از ظهر دوشنبه در مراسم تحلیف اعضای منتخب شورای شهر، اظهار داشت: با تصمیم و پیگیری هیأت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای شهرستان اردستان، احمدعلی بخشایش که به عنوان نفر دوم منتخب شده بود، از این شورا کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید رضا تأملی افزود: با کنار گذاشتن نفر دوم منتخب، محسن قاسمی نفر ششم به جمع اعضای اصلی شورای شهر راه یافت.

وی در خصوص ابطال آرا نفر دوم، تاکید کرد: اختلاف نظرهای حقوقی که فی مابین هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و وزارت کشور در مورد اظهار نظر در خصوص صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات ایجاد شده بود، موجب این مسئله شد.

فرماندار اردستان تصریح کرد: فرمانداری اردستان در راستای اجرای قانون نسبت به درج آگهی نتیجه نهایی انتخابات و اطلاع‌رسانی به مردم در رسانه‌ها نیز اقدام کرده است.

تأملی در ارتباط با نتیجه قطعی و نهایی شورای شهر اردستان گفت: اعضای اصلی شورا شامل منصور عالیشان با سه هزار و ۵۴ رأی، سید حسین صمیمی اردستانی با دو هزار و ۳۷۶ رأی، مصطفی ایران دوست با دو هزار و ۱۶۷ رأی، معین مهدانیان با دو هزار و ۱۵۱ رأی و محسن قاسمی با یک هزار و ۸۰۶ رأی است و اعضای علی البدل نیز حسینعلی جوادی با یک هزار و ۶۴۰ رأی، سید حسین مظلوم با یک هزار و ۵۴۵ رأی و سید محسن امین با یک هزار و ۳۵۵ رأی هستند.

کد خبر 5287469

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر و روستا حمیدرضا تاملی انتخابات 1400 محرم 1400 ویروس کرونا عاشورا آمار کرونا ماه محرم واکسن کرونا عکس استانها مراسم عزاداری شیوع کرونا کرمانشاه بوشهر گرگان خطبه های نماز جمعه تاسوعا و عاشورا یک هزار شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرماندار اردستان گفت: بارندگی‌های شدید سه شنبه هفته گذشته (چهارم اردیبهشت) و جاری شدن سیل، ۵۲۰ میلیارد ریال به بخش‌های زراعی، دامی و راه‌های روستایی این شهرستان خسارت وارد کرد.
سید محمدهادی احمدی طبا با بیان اینکه هنوز میزان خسارت وارده به طور کامل و دقیق مشخص نشده افزود: برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد که در حوزه راه‌ها حدود ۴۰۰ میلیارد ریال، در بخش کشاورزی ۷۰ میلیارد ریال و در بخش ساختمانی ۵۰ میلیارد ریال خسارت به شهرستان اردستان وارد شده است.
وی ادامه داد: براساس اعلام اداره کل هواشناسی میانگین بارش‌های سال زراعی جاری شهرستان به ۱۴۷ میلیمتر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۱۳ میلیمتر)، ۲۶ درصد و در مقایسه با بلند مدت ۳۵ درصد افزایش داشته است.
احمدی طبا زواره افزود: در پی بارش‌های اخیر دو مسیر روستایی دچار آبگرفتگی شد که پیش بینی می‌شود با کمک راهداران این مشکل این مسیر‌ها تا پایان وقت امروز بر طرف شود.
وی افزود: برای نخستین بار بانک اطلاعاتی از تعداد ماشین‌آلات سنگین بخش دولتی و خصوصی شهرستان جمع‌آوری و در سیل اخیر نیز از ماشین‌آلات بخش خصوصی و معادن شهرستان استفاده شد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • کارنامه سه ساله به روایت اعضای شورای شهر اصفهان
  • تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد