Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا و مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آغاز مرحله دوم واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از فردا دوم شهریور ماه ۱۴۰۰خبر داد.

به گزارش برنا؛ عباس نظری، رئیس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا و مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: با اتمام نخستین مرحله واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه که از تاریخ پنجم مردادماه شروع شده بود، مرحله دوم واکسیناسیون از صبح فردا سه شنبه دوم شهریور ماه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: مرحله دوم  واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه بر اساس  هماهنگی های به عمل آمده و مطابق برنامه‌ریزی پیش‌بینی شده اجرا می‌شود.

 نظری در ادامه با اشاره به اینکه تعدادی از همکاران به دلایل مواجه از جمله ابتلا به بیماری در زمان واکسیناسیون مرحله نخست موفق به دریافت واکسن نشده اند افزود: هماهنگی های لازم برای تزریق واکسن این افراد هم زمان با واکسیناسیون مرحله دوم سایر پرسنل انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: واکسیناسیون ابتلا به بیماری مترو واکسیناسیون کرونا واکسن کرونا واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس

تین نیوز

مدیر کل راه آهن شرق گفت: با پیگیری های صورت گرفته با بخش خصوصی و با مشارکت فولاد سنگان، ساختمان در حال احداث شرکت فولاد با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، علی حکامی قاسمی در حاشیه بازدید از سایت ایستگاه در حال احداث فولاد، برای تبیین شرایط بهره برداری و تبادلات بین راه آهن و بخش خصوصی، در جلسه هم اندیشی با مدیران شرکت فولاد سنگان شرکت کرد.

گفتنی است شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با هدف تولید پایدار بخشی از گندله مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در نزدیکی معادن سنگ آهن سنگان تاسیس شده و در حال حاضر واحد گندله سازی و کنسانتره سازی این شرکت، در حال تولید است و راه آهن شرق محصولات این شرکت را به مقاصد مورد نیاز بارگیری و حمل می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس