Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود قلی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ابطال پروانه چرای دامداران در صورت عدم تمدید اظهار کرد: کلیه مرتع دارانی که تا کنون موفق به پرداخت حقوق و عوارض قانونی ناشی از تمدید سالیانه پروانه چرای دام سنوات قبل نگردیده اند تا هشتم آذر ماه امسال مهلت دارند نسبت به پرداخت بدهی و تمدید پروانه مرتع داری خود و متعاقب آن در اجرای بند ۲۰ فصل دوم شیوه نامه فنی و اجرایی بهره برداری از مراتع کشور نسبت به تهیه و اجرای طرح مرتعداری اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چنان چه دارنده پروانه چرای دام فوت کند، برابر بند ۴۸ فصل دوم شیوه نامه فنی و اجرایی بهره برداری از مراتع کشور ظرف مدت ۲ سال از زمان فوت، همسر و فرزندان مرتع دار متوفی که ساکن محل یا عضو نظام عشایری و به صورت مستمر به حرفه مرتعداری مشغول باشند مکلف هستند صرفاً یک نفر را از بین خود انتخاب و به اداره معرفی کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ادامه داد: در غیر این صورت مجوز مرتع دار متوفی باطل و مرتع بلا معارض خواهد شد.

قلی‌زاده گفت: چنان چه تاریخ فوت مرتع دار متوفی در سنوات قبل بوده باشد همسر و فرزندان متوفی حد اکثر تا تاریخ ۱۲ مردادماه ۱۴۰۰ فرصت دارند نسبت به معرفی یک نفر از بین خود اقدام نمایند که در غیر این صورت مجوز مرتعداری متوفی ابطال و مرتع فوق بلا معارض شناخته می‌شود.

وی با یادآوری استقبال دامداران برای تهیه طرح مرتع داری گفت: اقدامات مناسبی از طریق همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل برای تهیه طرح مرتعداری برای این افراد انجام شده است.

کد خبر 5287392

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه دامداران مرتع اردبیل ویروس کرونا محرم 1400 عاشورا آمار کرونا ماه محرم واکسن کرونا عکس استانها مراسم عزاداری شیوع کرونا کرمانشاه بوشهر گرگان خطبه های نماز جمعه محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل

اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: پایگاه اورژانس ۱۱۵ در ٢٠٠ مترمربع زمین به همت خانواده شهید صولت رئیسی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید

تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری

وی افزود: برای احداث این پایگاه یک میلیارد و ۶۵٠ میلیون تومان هزینه شد.

اعرابی اضافه کرد: با افتتاح این پایگاه ماموریت‌های شهر اردل تقسیم و خدمات بهتری به مردم ارائه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود