Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، «محمود الربیعی» سخنگوی دفتر سیاسی جنبش «صادقون» عراق امروز دوشنبه سخنانی را در خصوص تداوم حضور نظامی ایالات متحده آمریکا در این کشور مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی دفتر سیاسی جنبش «صادقون» در این زمینه تصریح کرد: آمریکا به دنبال طولانی کردن حضور نیروهای نظامی خود در عراق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضع دولت عراق در قبال دخالت‌ها و اقدامات آمریکا در این کشور همچنان ضعیف است.

پیشتر «هادی العامری» رهبر ائتلاف فتح عراق در سخنانی بر لزوم اخراج اشغالگران آمریکایی از خاک این کشور تأکید کرد. وی در این خصوص گفت: اخراج اشغالگران آمریکایی از خاک عراق یک مسئولیت تاریخی است.

رهبر ائتلاف فتح عراق یادآور شد: تا زمانی که اشغالگران بیگانه در خاک عراق حضور داشته باشند، شاهد آبادانی این کشور نخواهیم بود. حضور اشغالگران آمریکایی در خاک عراق غیر قانونی است.

کد خبر 5287489 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق ایالات متحده امریکا افغانستان ایالات متحده امریکا طالبان عراق لبنان رژیم صهیونیستی طالبان افغانستان روسیه فرودگاه کابل جو بایدن ایران انگلیس سوریه آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار یمن نسبت به تشدید تنش نظامی آمریکا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سرلشکر بکیل صالح الوهبی، فرمانده گردان‌های الوهبی یمن تصریح کرد که آمریکا به طور مخفیانه از طریق نیروهای نیابتی و مستقیم خود برای تشدید تنش نظامی در یمن اقدام می‌کند.
 
وی افزود: «فعالیت‌های آمریکایی‌ها محرمانه و شامل جلسات مخفیانه در مکان‌های مختلف از جمله حضرموت، المکلا، جزایر یمنی و عربستان سعودی است.»
 
الوهبی خاطرنشان کرد که استراتژی آمریکا با هدف انتقال مناقشه از دریا به زمین در یمن و تلاش برای دستیابی به مزیت استراتژیک و تضعیف تلاش‌های بین‌المللی برای مذاکرات صلح است.
 
وی گفت که این امر می‌تواند تاکتیکی برای تحت فشار قرار دادن یمن به منظور دست کشیدن از حمایت خود از فلسطین در بحبوحه نسل‌کشی مداوم رژیم صهیونیستی در نوار غزه باشد.
 
فرمانده گردان‌های الوهبی یمن نسبت به اقدام تلافی‌جویانه نیروهای مسلح یمن و ملت یمن در صورت تشدید تنش‌ها هشدار داد.
 
وی اظهارات اخیر نیروی دریایی ایالات متحده در مورد عقب نشینی ناو هواپیمابر یو اس اس دوایت دی آیزنهاور و ناوشکن یو اس اس گریولی از دریای سرخ به شرق مدیترانه را رد کرد و آن را صرفا تلاش برای فرار نظامی دانست.
 

دیگر خبرها

  • هشدار یمن نسبت به تشدید تنش نظامی آمریکا
  • شبکه آمریکایی‌: بایدن به دنبال اعطای پناهندگی به برخی از آوارگان فلسطینی است
  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد
  • چرایی بدل شدن اردن به بخشی از سپردفاعی در خدمت صهیونیست‌ها
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • حضور ویرانگرِ آمریکا | افغانستان
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • «سندرم ویتنام» در غزه تکرار می‌شود؟
  • فیلم| افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه: ۴۰۰ مستشار نظامی عراق در پادگان اشرف حضور داشتند!
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت