Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:27:54 GMT

حمایت مجمع ملی خیرین ازدواج از وزیر پیشنهادی ورزش

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۳۷۷۲

حمایت مجمع ملی خیرین ازدواج از وزیر پیشنهادی ورزش

به گزارش ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، در این بیانیه آمده است: موضوع ازدواج به عنوان یکی از موضوعات مهم در حوزه جوانان، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و آمار جمعیت جوان در انتظار نیز گویای همین مطلب است.

«در شرایط کنونی، حمایت و پرداختن به موضوع ازدواج جوانان عزمی جدی و مدیریتی جهادی و انقلابی را می‌طلبد تا با بسیج منابع موجود و ساماندهی و حمایت از ظرفیت‌های مردمی بتوان ازدواج جوانان را ساماندهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مجمع ملی خیرین ازدواج کشور افزود: در از این‌رو مجمع ملی خیرین ازدواج جوانان با استماع نظرات و بررسی توانمندی‌های مدیریتی، سوابق ارزنده و اهتمام وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در رفع موانع و مشکلات جوانان، خصوصا پرداختن به موضوع مهم ازدواج و تحکیم نهاد خانواده و ترویج ازدواج آگاهانه، آسان و بهنگام که در برنامه ایشان نیز به صورت ویژه طرح شده، دکتر سید حمید سجادی که فردی آشنا و متعلق به خانواده ورزش و جوانان است را شایسته این مسئولیت دانسته و بدینوسیله حمایت قاطع خود را از وی اعلام می‌داریم.
در این بیانیه آمده است: با توجه به تاکید ریاست محترم جمهوری بر حوزه جوانان و دستور ایشان در خصوص توجه ویژه به این حوزه، از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز تقاضا داریم تا با توجه به جمیع جهات، با رای خویش به دکتر سید حمید سجادی، زمینه تحول و تسریع در گره گشایی از مشکلات موجود در حوزه ازدواج جوانان را فراهم سازند و یاری‌گر ما باشند تا مسیر سخت و موانع بی‌شمار ازدواج و تشکیل خانواده را با همدلی، همراهی و انسجام دولت و وکلای محترم ملت، برای جوانان گرامی کشورمان هموار سازیم و آنچنان که شایسته آینده‌سازان میهن عزیزمان ایران است، خدمت کنیم.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری ۲۰ مرداد ماه، سیدحمید سجادی را به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت سیزدهم معرفی کرد.

سجادی متولد سال ۱۳۴۸ تهران و دانش‌آموخته دکترای تخصصی مدیریت و برنامه ریزی در تربیت بدنی است.

معاون امور ورزشی سازمان تربیت بدنی و معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در دولت دهم، عضویت در هیأت رئیسه و هیأت‌های مختلف فدراسیون دو و میدانی، مدیرعامل و عضو هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا، مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش، عضو شورای عالی سیاستگذاری ورزش سیما، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد و نایب رئیس کمیته تربیت بدنی بین دول یونسکو از جمله مهمترین مسئولیت‌های اجرایی و مدیریتی وی در حوزه ورزش است.

سجادی که خود از قهرمانان ملی، المپین و مدال آور در مسابقات آسیایی رشته ورزشی دو و میدانی است، همچنین دارای سوابق علمی و آموزشی در حوزه ورزش بوده و ضمن تدریس رشته تربیت بدنی در دانشگاه‌های کشور تألیفات و مقالات متعدد ملی و بین المللی در زمینه مدیریت ورزشی به رشته تحریر درآورده است.

برچسب‌ها حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان دولت سیزدهم پروندهٔ خبری رای اعتماد به دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان دولت سیزدهم حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان دولت سیزدهم ازدواج جوانان ورزش و جوانان تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: هفته آینده مراسم تجلیل از ۱۵۱۷ نفر از قهرمانان ورزشی و دست‌اندرکاران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ را با حضور رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر + عکس

وی افزود: پاداش این عزیزان نیز مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان است که در این مراسم اهدا خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کمیته ملی المپیک متولی بازی‌های المپیک است و اعتبارات خاص خود را دارد، تصریح کرد: وزارت ورزش نه تنها به وزنه برداری بلکه در رشته‌های المپیکی مثل تکواندو، کشتی و .. رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند، حتما کمک می‌کند.

هاشمی با اشاره به واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شده اند، عنوان کرد: این باشگاه‌ها متولی خاص خودشان را دارند. البته هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال آن را هم طی کند و برای این کار کمیسیونی تحت عنوان ماده 5 باشگاه‌ها را داریم.

کد خبر: 1229123 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند