Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر عراق از عملیات نیروهای امنیتی علیه داعش در شهرستان الطارمیه در شمال بغداد خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق طی بازدید از فرماندهی عملیات نظامی در الطارمیه گفت: مبارزه با تروریسم یک مسؤولیت جمعی است که باید همگان در آن شرکت کنند. از بین بردن تروریسم و خشکاندن منابع آن به عزم و اراده نیاز دارد و از طریق همکاری میان دولت و شهروندان ممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید طرح‌های امنیتی برای مقابله با باندهای زیرزمینی داعش را مجددا بررسی کنیم و مانع تکرار هرگونه نقضی شویم و نیروهای اضافی را در این راستا بسیج کنیم.

وی گفت: من از ساکنان الطارمیه می‌خواهم با نیروهای امنیتی برای مقابله با داعشی‌ها همکاری کرده و هرگونه تحرک مشکوکی را گزارش دهند. من از ساکنان می‌خواهم شورایی را از چهره‌های سرشناس این منطقه برای ارتباط با نیروهای امنیتی تشکیل دهند.

الکاظمی گفت: من از اینجا آغاز عملیات امنیتی با همکاری ساکنان شهرستان الطارمیه برای از بین بردن باندهای زیرزمینی در منطقه را اعلام می‌کنم. همگان باید از اظهارات افراط گرایانه که به دنبال فرصتی برای ایجاد شکاف اجتماعی بین عراقی‌ها و ایجاد فتنه طایفه‌ای هستند، آگاه باشند. همگان با این اظهارات مخالفند. عراقی‌ها ثابت کردند که با این اظهارات گمراه نمی‌شوند.

وی گفت: عراق امروز در شرایط بسیار حساسی است. ما موفق شدیم بسیاری از بحران‌های داخلی و خارجی را خنثی کرده و با چالش‌های زیادی مقابله کنیم. دو ماه تا زمان انتخابات زودهنگام باقی مانده است. ما عراقی‌ها در مقابل یک نقطه عطف تاریخی بزرگ هستیم. همگان باید در این مسیر و برای تحقق منافع کمک کنند.

الکاظمی امروز دوشنبه وارد شهرستان الطارمیه شد و نشستی را با فرماندهان امنیتی برگزار کرد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم

به گزارش جماران؛ یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل چهارشنبه 5 اردیبهشت اعلام کرد که نیروهای اسرائیلی در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستند.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش کردند که گالانت از قرارگاه فرماندهی جبهه شمالی فلسطین اشغالی بازدید کرد، جایی که رایزنی‌های عملیاتی او با فرمانده تیپ «اوری گوردین» و افسران اطلاعات و عملیات و آتش‌نشانی انجام شد.

گالانت مدعی شده است که نیروهای رژیم صهیونیستی موفق شده اند که نیمی از فرماندهان حزب‌الله در جنوب لبنان را به شهادت برسانند!

دیگر خبرها

  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان
  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد