Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیسیون‌های امنیت ملی و صنایع مجلس موافقت خود را با امیر آشتیانی برای تصدی وزارت دفاع اعلام کردند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه عصر امروز مجلس شورای اسلامی، محمود عباس زاده مشکینی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی را درباره صلاحیت وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه امیر آشتیانی دارای تجربه‌های ارزشمندی است، گفت: یکی از برنامه‌های اصلی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح توسعه قابلیت‌های فناورانه در حوزه دفاعی است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برنامه‌های امیر آشتیانی هم در قالب کلی و هم جزئی به صورت عملیاتی با تمام اسناد بالادستی مطابقت دارد و اعضای کمیسیون امنیت ملی وی را برای تصدی پست وزارتخانه مذکور مناسب می‌دانند و انتظار دارند که امیر آشتیانی بدون حتی یک رای مخالف از مجلس شورای اسلامی، رای اعتماد بگیرد که این یک پیام مهم به دشمنان انقلاب اسلامی دارد.

در ادامه جلسه، روح الله عباسپور نیز گزارش کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره گزینه پیشنهادی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را قرائت کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اسناد بالادستی انطباق دارد اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اصلی وی مدیریت یکپارچه زنجیره‌های صنعت دفاعی است و کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اتفاق آرا، وی را برای تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح مناسب تشخیص داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امیر آشتیانی مجلس شورای اسلامی وزرای پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح مجلس شورای اسلامی امیر آشتیانی امنیت ملی وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899684

دیگر خبرها

  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است