Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@21:56:47 GMT

راه‌اندازی پویش رنگ مدرسه در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۴۳۳۰

راه‌اندازی پویش رنگ مدرسه در خوزستان

به گزارش ایرنا،علی قربانی روز دوشنبه در نشست با جمعی از خیران مدرسه ساز در محل این اداره کل با بیان اینکه برای افزایش مشارکت مردم در امر مدرسه سازی، پویش‌های مختلفی از سوی این سازمان راه‌اندازی شده افزود: خوزستان همواره رتبه نخست مشارکت در این پویش ها را داشته است.
وی درباره پویش "رنگ مدرسه " گفت: در این پویش که بیشتر جنبه فرهنگی دارد از کودکان ۶ تا ۱۲ سال استفاده می‌شود تا با کشیدن نقاشی با موضوع مدرسه سازی، مردم و خانواده‌های خود را برای مدرسه سازی ترغیب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قربانی ادامه داد: این پویش با سه هدف ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی بین کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها، افزایش آگاهی مردم، و استفاده از ظرفیت کودکان برای استفاده از هنر کودکان برای تشویق مردم در امر مدرسه‌سازی راه‌اندازی شده است.
وی با بیان اینکه هفت میلیون کودک در این پویش مورد هدف است گفت: این نقاشی‌ها در سایت‌هایی که برای ترویج فرهنگ مدرسه سازی هستند بارگذاری می‌شوند و به بهترین نقاشی هدیه داده خواهد شد.

در ۲ سال گذشته خوزستان با ساخت ۲ هزار و ۶۰۰ کلاس درس رتبه نخست کشور را در امر مدرسه سازی کسب کرده است.

طبق اعلام مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، امسال ۲ هزار کلاس درس در این استان ساخته می‌شود.

برچسب‌ها خیران مدرسه ساز خوزستان مدرسه سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خیران مدرسه ساز خوزستان مدرسه سازی خیران مدرسه ساز خوزستان مدرسه سازی مدرسه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمیدرضاخان محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این آیین ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، خطاب به دانش آموزان این مدرسه اظهار داشت: این مدرسه یک مدرسه خیر ساز است. و فرد نیک اندیش و خیرخواهی مال خود را در جهت مدرسه سازی انفاق کرده است، امیدوارم همه شما با بهره گیری از نیت پاک ایشان از این شخصیت الگو بگیرید و سرلوحه یادگیری در این مدرسه را گذشت، ایثار، فداکاری و مهربانی قرار دهید. هر کدام از شما می توانید با نگاه و بینش نیک اندیشانه و نیت پاک خود یک خیر باشید.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد: کار خیر مال و ثروت آنچنان نمیخواهد، بلکه پیش از وجود ثروت و تمکن مالی نیاز به فکر و دست بخشنده و روحیه بخشیدن دارد.

وی، اذعان کرد: نهضت بزرگ مدرسه سازی تا روزی که همه مدارس کشور ایمن، مستحکم و استاندارد شوند ادامه خواهد داشت تا دانش آموزان عزیز کشورمان با خیالی آسوده در مدارسی که در شان آنهاست به تحصیل ادامه دهند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در پایان خاطرنشان کرد: از همه مهندسان و تلاشگرانی که در امر مدرسه سازی به جامعه خدمت می کنند تشکر و قدردانی کرده و از دانش آموزان می خواهیم تا در حفظ و نگهداری فضایی که جهت یادگیری و پرورش جسم و روح شما با نیت پاک الهی بنا شده کوشا باشید و باکسب دانش و معارف تربیتی بتوانید در آینده به جامعه و کشور خود خدمت کنید. 

مدرسه زنده یاد اختر صدوقی شهرستان پیشوا با اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، ومشارکت خیر نیک اندیش زنده یاد اختر صدوقی و با همت خدیجه نیزاری رئیس شورای بانوان مدرسه ساز کشور احداث شده است که در هفته بزرگداشت مقام معلم در روز ۱۶ اردیبهشت به بهره ‌برداری رسید.

این واحد آموزشی دارای ۱۴ کلاس آموزشی در زمینی به مساحت حدود 2 هزار مترمربع با زیربنای یک هزار و 500 مترمربع احداث شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خیرین مدرسه‌ساز بزرگ‌منش و اثرگذار هستند
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • خانه معلم، مدرسه کودکان کار
  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • (تصاویر) اگر نقاشی کودکان واقعیت داشت جهان چه شکلی می‌شد؟
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • انجام ۶۰ نظر سنجی در موسسه افکارسنجی ملت