Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان گفت: فرصت محدودی برای آماده سازی شهاب داشتیم اما رایحه پیشرفت چشمگیری داشته و حالا هم در تلاش است تا بتواند در بازی‌های پارالمپیک نتیجه خوبی بگیرد.

به گزارش ایلنا، پاراتکواندو بانوان از بهمن‌ماه ۱۳۹۹ فعالیت خود را به صورت رسمی و با برگزاری اردوهای متوالی آغاز کرد و در نهایت اردیبهشت‌ماه و در مسابقات انتخابی قاره‌ای توانست توسط رایحه شهاب سهمیه حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌ها پاراتکواندو برای نخستین بار در بازی‌های پارالمپیک برگزار می‌شود و رایحه شهاب نیز به عنوان اولین و تنها نماینده بانوان ایران و با هدایت عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی در این رقابت‌ها حضور دارد.

عاطفه کشاورز سرمربی تیم‌ملی پاراتکواندو بانوان در فاصله ۱۰ روز باقی مانده تا پارالمپیک توکیو در خصوص شرایط این هوگوپوش با روابط عمومی فدراسیون تکواندو به گفت‌وگو پرداخت که در ادامه آن را می‌خوانید.

برای حضوری آماده در پارالمپیک تمام توان خود را گذاشتیم

نزدیک به هفت ماه است که تیم‌ملی پاراتکواندو بانوان تمرینات خود را آغاز کرده و در این مدت نیز مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک و قهرمانی آسیا را پشت سرگذاشتیم که نتیجه آن جواز حضور در پارالمپیک و بدست آوردن مدال برنز آسیا بود.

پس از رقابت‌های آسیایی با کمترین وقفه تمرینات خود را برای شرکت در پارالمپیک توکیو آغاز کردیم؛ در این مدت زمان هفت ماهه شاید تنها دو تا سه هفته استراحت داشتیم و برای حضوری موفق در این رقابت‌ها تمام توان خود را گذاشتیم.

رایحه با وجود فرصت محدود، پیشرفت خوبی داشت

فرصت محدودی برای آماده سازی شهاب داشتیم اما رایحه پیشرفت چشمگیری داشت و حالا هم در تلاش است تا بتواند در بازی‌های پارالمپیک نتیجه خوبی بگیرد.

رایحه تنها تجربه حضور در دو مسابقه بین‌المللی را دارد که خدا را شکر نتایج خوبی هم کسب کرده است اما باید این موضوع را در نظر گرفت که حریفان خوب و باتجربه‌ای در این رویداد حضور دارند و رقبای رایحه در مسابقات بین‌المللی مختلف شرکت کرده‌اند؛ با این حال مبارزات این نفرات را آنالیز و سعی کردیم تا او را آماده‌تر کنیم. امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشد و مزد زحماتش را بگیرد.

تمام تیم‌ها برای حضوری موفق در پارالمپیک توکیو سرمایه‌گذاری کرده‌اند

توانمندی‌های رایحه خیلی زیاد است و در این مدت کم هم واقعا شرایط خوبی داشته اما باید به این نکته هم توجه داشته باشیم که اولین حضور پاراتکواندو در این رویداد است، تیم‌ها برای حضور موفق برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کرده‌اند و طییعتا هم زمان طولانی‌تر برای تمرین تلاش داشتند اما ما به این موارد توجهی نداریم و سعی می‌کنیم با تمام توان در مسابقات حاضر شویم.

با وجود اینکه رایحه در مسابقات قهرمانی آسیا دومین تجربه بین‌المللی خود را پشت سر گذاشت ولی توانست در اولین دیدار حریف برزیلی را با اختلاف شکست دهد؛ برابر حریف اسپانیا هم عملکرد خوبی داشت و با اختلاف کمی نتیجه را واگذار کرد که به مدال برنز رسید و برای اولین حضور نتیجه خوبی بود.

پارالمپیک بار روانی بالایی دارد

بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیا اردوی کوتاهی را در فدراسیون داشتیم و در ادامه با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی توکیو به شهرهای شمالی نزدیک بود به مدت دو هفته تمرینات را در نوشهر پیگیری کردیم تا رایحه با شرایط جوی محل برگزاری مسابقات آماده شود.

خدا را شکر رایحه آمادگی خوبی دارد اما به هرحال پارالمپیک بار روانی بالایی دارد و قطعا حضور در میدان به این بزرگی فشار ایجاد می‎کند اما با تدابیر لازم سعی کردیم این استرس را به حداقل برسانیم.

تلاش کردیم و با همه شرایط سخت برای موفقیت جنگیدیم

در این چندماه با توجه به شیوع ویروس کرونا شرایط خیلی سختی را سپری کردیم و بچه‌ها اجازه خروج نداشتند اما این شرایطی بود که برای همه وجود داشت و تلاش کردیم و برای موفقیت جنگیدیم.

امیدوارم تیم پاراتکواندو ایران بتواند در این رویداد بهترین نتیجه را کسب کند و بچه‌های پرتلاش این رشته که با تمام انرژی تمرین می‌کنند، بتوانند نتیجه زحمات خود را بگیرند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پارالمپیک 2020 پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بازی های پارالمپیک پاراتکواندو بانوان پارالمپیک توکیو برای حضور رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی در کاشان

سرپرست فرمانداری کاشان از برگزاری رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی در کاشان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی ظهر امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی، اظهار داشت: رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی با هدف توسعه اقتصادی دانش‌بنیان و همچنین پاسداشت آیین‌ها و سنت‌های فرهنگی است.

وی در بیان جزئیات رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی در شهرستان کاشان، تصریح کرد: این محصول اصیل ایرانی همزمان با نخستین سال ثبت روز گل محمدی و گلاب در تقویم رسمی کشور در شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان تاکید کرد: این رویداد ملی در روز 20 اردیبهشت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی و با رونمایی از نخستین عطر تولید داخل بر پایه گل‌محمدی و همچنین رونمایی از کتاب جامع گل محمدی ایران همراه خواهد بود.

محمدی فشارکی افزود: در کنار تولید گل و گلاب می توان از اسانس آن به عنوان پایه تولید عطر استفاده کرد و با شناخت درست و تحقیقات، شاخه‌های جدیدی از ظرفیت‌های این صنعت در بحث اشتغال زایی را ایجاد کرد.

سرپرست فرمانداری کاشان افزود: در شرایط کنونی بیشتر به تولید گلاب به عنوان یک محصول و سوغات پرتقاضای کاشان در سطح کشور توجه می‌شود در صورتی که بسیاری از ظرفیت‌های آن ناشناخته باقی مانده است.

وی سطح زیرکشت گل محمدی در سطح شهرستان کاشان را دو هزار و 600 هکتار عنوان کرد و ابراز داشت: تعداد واحدهای سنتی یک هزار و 700 و واحدهای صنعتی نیز 48 واحد است که در حدود 20 هزار نفر به طور مستقیم در بخش گل و گلاب مشغول به‌کار هستند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • دهه کرامت، فرصت خوبی برای تبیین ابعاد موج نفرت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است
  • رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی در کاشان برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی در کاشان
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • حضور ناشران پخته‌خوار در نمایشگاه کتاب محدود می‌شود
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم