Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون دوچرخه سواری در یک اقدام عجیب در حالی که رییس هیات استان البرز استعفا نداده یا مجمع برکنارش نکرده است، سرپرست تعیین کرد. به گزارش ایسنا، فدراسیون دوچرخه سواری در یک اقدام عجیب برای هیات دوچرخه سواری استان البرز سرپرست تعیین کرده است، آن هم در شرایطی که نه رییس هیات استعفا داده و نه مجمعی برگزار شده که اعضای آن خواستار برکناری رییس هیات شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی حسین قائمی را به عنوان سرپرست معرفی کرد. قائمی  رییس هیات نجات غریق استان تهران و کارمند اداره کل  ورزش و جوانان خراسان رضوی بود که در زمان سرپرستی افشین داوری به فدراسیون دوچرخه سواری مامور  شد. اکنون هم به عنوان سرپرست هیات استان البزر منصوب شده است.

جواد موسوی رییس هیات دوچرخه سواری البرز در واکنش به این اتفاق، بیان کرد: من ۹ ماه است به عنوان رییس هیات استان البرز انتخاب شده‌ام و نه استعفا داده‌ام و نه مجمع برگزار شده که اعضای آن بخواهند من کنار بروم. چون در انتخابات فدراسیون، به فرد دیگری رای داده‌ام، آقای رشیدی به دنبال حذف من است همانند بقیه هیات‌هایی که به او رای نداده‌اند.

او ادامه داد: از سمت فدراسیون به اداره کل ورزش و جوانان استان البرز نامه ارسال کرده‌اند که باید سرپرست تعیین شود. به من اعلام شد که استعفا بدهم و من پاسخ دادم که این کار را نمی‌کنم چون باید دلیل برای استعفا وجود داشته باشد و این کار را نمی‌کنم. حتی من در گروهی که روسای هیات‌ها در فضای مجازی دارند، نسبت به این مسئله اعتراض کردم که آقای رشیدی من را حذف کرد. با این شرایط من هم حتما شکایت می‌کنم چون این کار قانونی نیست.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری استان البرز رییس هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی افضلی رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با تایید خبر برکناری علی خطیر از مدیرعاملی این باشگاه گفت: شامگاه چهارشنبه جلسه هیات مدیره برگزار و طی آن تصمیم بر برکناری علی خطیر گرفته شد.

به نقل از مهر وی ادامه داد: با تصمیم اعضای هیات مدیره فرشید سمیعی تا انتخاب مدیرعامل جدید به عنوان سرپرست اداره باشگاه را برعهده خواهد داشت. این تصمیم جمعی بود تا سمیعی عهده دار باشگاه شود.

افضلی با اشاره به وضعیت علی خطیر گفت: وی پس از برکناری از مدیرعاملی باشگاه دیگر سمتی در استقلال نخواهد داشت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901921

دیگر خبرها

  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • واکنش عجیب خطیر بعد از شنیدن خبر برکناری‌اش
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال؛ سمیعی سرپرست باشگاه شد/ افضلی:جزئیات این تصمیم را بعدا اعلام می‌کنیم
  • برکناری خطیر از مدیرعامل استقلال؛ سمیعی سرپرست باشگاه شد/ افضلی:جزئیات این تصمیم را بعدا اعلام می‌کنیم
  • زنجیره تولید دارو در البرز باید توسعه یابد
  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد