Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدر سرباز اسرائیلی که شنبه به شدت در مرزهای غزه زخمی شده بود، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به شدت سرزنش کرد.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های اسرائیلی تصویر ویدیویی صحبت‌های شدید بین بنت و یوسی پدر بارئیل حدریا شموئیلی سرباز پلیس گارد مرزی رژیم صهیونیستی را منتشر کردند.

در نوار ویدیویی پدر سربازی که بر اثر تیراندازی در دیوار مرزی در شمال غزه زخمی شدند، در حال سرزنش بنت است که به تظاهرکنندگان فلسطینی اجازه داده به دیوار مرزی تا حدی نزدیک شوند که به یکی از آنها اجازه داد به پسرش از مسافت صفر تیراندازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر این سرباز گفت: کسانی از منصور عباس، رئیس لیست یکپارچه عربی، شریک ائتلاف دولتی، می‌ترسند... ای اوباش بیدار شوید فرزندان ما در حال رفتن هستند.

پدر سرباز زخمی شده فریاد زد که آنها نزدیک دیوار مرزی می‌شوند، تو کجایی؟... به آنها تیراندازی می‌کنید یا نمی‌کنید این چه وضعی است؟ تو نمی‌دانی چه تصمیمی بگیری؟ آیا می‌ترسی؟ از چه کسی می‌ترسی؟ بیدار شو، تو ترسو هستی! کاری کن آنها را در مسافت دورتر ببینید.

پدر این سرباز از بنت خواست به بیمارستان و به ملاقات پسرش برود.

او افزود: بذار تو را ببینیم، بیا، مرد باش، در چه دنیایی سیر می‌کنی؟ بیدار شوید فرزندان ما در حال رفتن هستند، مسؤولیت پذیر باشید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نفتالی بنت غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس

تیم آلومینیوم شب گذشته در حالی پرسپولیس را از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار گذاشت که احمد گوهری سنگربان اراکی‌ها سهم زیادی در پیروزی تیمش داشت.

گوهری دروازه‌بان سابق پرسپولیس که در ابتدای فصل از جمع سرخ‌پوشان جدا شد بعد از شکست تیم سابقش تصویری را در فضای مجازی منتشر کرد.

گوهری با انتشار تصویری از یک کاغذ با این متن (خدایا یک خواهش بزرگ از تو دارم...می‌خوام بعد از بازی وقتی اومدم خونه خوشحال سربلند و حال خوب داشته باشم) روی دیوار در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «خداوند بعضی از مارو برای بعضی دیگر به عنوان روزی قرار میده».

اینطور که به نظر می‌رسد گوهری این کاغذ را قبل از بازی با پرسپولیس در محلی خاص یا دیوار اتاق خود چسبانده است.

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • لحظه وحشتناک از منفجر شدن مین در دست سربازان روس + ویدئو | ببینید سرباز چقدر پرتاب شد!
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • وضعیت وحشتناک تخریب دیوار خانه‌های مردم در زاهدان پس از طوفان | فیلم
  • تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی
  • تفال به حافظ پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ گر من از سرزنش مدعیان اندیشم...