Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:32:28 GMT

قایدی روی قله قاف با قرارداد ۵۰ میلیاردی

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۵۳۷۸

قایدی روی قله قاف با قرارداد ۵۰ میلیاردی

به گزارش ایرنا، مهدی قایدی امروز(دوشنبه) به طور رسمی با باشگاه شباب الاهلی امارات قرارداد امضا کرد.

این باشگاه اماراتی با انتشار کلیپی کوتاه خرید ستاره بوشهری فوتبال ایران را تایید کرد تا رویای هوادران استقلال برای ادامه حضور این بازیکن با پیراهن شماره ۱۰ آبی‌ها نقش برآب شود.

قایدی که طی ماه‌های گذشته مورد توجه باشگاه شباب الاهلی قرار گرفته بود، طی چند روز گذشته مذاکراتی را با مدیران استقلال و باشگاه اماراتی انجام داد داشت و سرانجام این انتقال امروز رنگ واقعیت به خود گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال هفته گذشته با هزینه باشگاه‌ الاهلی راهی امارات شد و مذاکرات فشرده‌ای را با مدیران این تیم داشت.

در ابتدا مدیران الاهلی پیشنهاد یک میلیون و ۵۰۰  هزار دلاری به استقلال داده بودند اما این پیشنهاد با مخالفت مددی روبرو شد تا اماراتی‌ها قیمت پیشنهادی خود را بالاتر ببرند.

باشگاه استقلال پس از قطعی شدن انتقال قایدی در بیانیه‌ای نوشت: مهدی قایدی در گران‌ترین انتقال تاریخ فوتبال ایران از تیمی ایرانی به باشگاهی خارجی، راهی شباب الاهلی امارات شد.

حالا این پرسش مطرح می‌شود که مبلغ انتقال قایدی چقدر است؟

پیگیری‌ خبرنگار ورزشی ایرنا حکایت از این دارد که باشگاه استقلال با الاهلی امارات قراردادی پنج ساله به ارزش یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار(حدود ۵۰ میلیارد تومان) منعقد کرده و هر سال درصدی از این قرارداد به استقلال خواهد رسید.

به اعتقاد مدیریت باشگاه استقلال با انتقال قایدی، این باشگاه علاوه بر اینکه می‌تواند بدهی خود را به آندره‌آ استراماچونی تسویه کند، قادر خواهد بود تا مبلغی را نیز به بازیکنان تازه‌وارد خود پرداخت کند.

برچسب‌ها مهدی قائدی باشگاه استقلال مهدی قایدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی قائدی باشگاه استقلال مهدی قایدی مهدی قائدی باشگاه استقلال مهدی قایدی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟

انتهای فصل قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس به پایان می رسد

طرفداری | قرارداد مهدی ترابی، وینگر پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و این بازیکن تصمیم خود را برای جدایی از پرسپولیس گرفته است.

با توجه به حضور یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری در تراکتور، ترابی به عنوان بازیکن هدف این تیم برای نقل و انتقالات قرار گرفته است.

حتی شایعه شده ترابی از طریق یک واسطه در حال مذاکره با تراکتور تبریز است و با توجه به پیشنهاد مالی خوب تراکتور این انتقال قطعی به نظر می‌رسد.

ترابی در مراسم یادبود همسر محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور نیز حاضر شده بود که سر و صدای زیادی به پا کرد.

در روزهای گذشته اخبار زیادی در مورد گلایه و ناراحتی بازیکنان پرسپولیس بابت عدم صحبت برای تمدید قرارداد منتشر شد و ترابی نیز یکی از بازیکنانی بوده که پرسپولیس تاکنون برای تمدید قرارداد صحبتی با وی نداشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • هنرنمایی مهدی قایدی چشم‌ها را به خود خیره کرد (فیلم)
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • گلزنی قایدی در شب تحقیر اتحاد کلباء
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»