Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@20:44:11 GMT

هم‌نشینی محمدرضا حکیمی با شفیعی کدکنی

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۶۱۰۳

هم‌نشینی محمدرضا حکیمی با شفیعی کدکنی

خاطره‌ای را می‌خوانیم از هم‌نشینی محمدرضا حکیمی با محمدرضا شفیعی کدکنی که محمدرضا موحدی آن را روایت کرده است.

به گزارش ایسنا، صفحه‌ای به نام محمدرضا شفیعی کدکنی در پی درگذشت محمدرضا حکیمی، نویسنده و اندیشمند دینی این روایت را منتشر کرده که در ادامه می‌آید:

«دوستِ قدیمی

آن شب رفتم منزل استاد حکیمی و طبق قرار، به سعادت‌آبادِ دکتر شفیعی بردمش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیار مشتاقانه منتظرِ دیدار دوست قدیمی و صمیمی خود بود و از او مشتاق‌تر و شیداتر، دکتر شفیعی!

از حجره‌های مدرسه نوّابِ مشهد تا موسسه فرانکلین و فصل مشترک‌هایشان با ابتهاج و شجریان و... سخن‌ها رفت.

حکیمی مثل همیشه زلال و بی‌پیرایه و پای‌بند به دینداریِ عدالت‌محور. دکتر شفیعی هم الحق که این خصائل انسانی و حتی دین العجائزش را حرمت می‌نهاد.

فریاد روزها، خاموش شد.

روایتی از دکتر محمدرضا موحدی»

محمدرضا حکیمی، اندیشمند دینی و نویسنده در ۱۴ فروردین ۱۳۱۴ در مشهد متولد شد. او در سال ۱۳۲۶ وارد حوزه علمیه خراسان شد و تا ۲۰ سال در این حوزه به تحصیل پرداخت. محمدتقی ادیب نیشابوری، شیخ مجتبی قزوینی خراسانی، سیدمحمدهادی میلانی، احمد مدرس یزدی، اسماعیل نجومیان، حاج سیدابوالحسن حافظیان و حاجی‌خان مخیری از مهم‌ترین استادان حکیمی بوده‌اند. از آثار محمدرضا حکیمی می‌توان به «الحیاة»، «خورشید مغرب»، «عقل سرخ»، «عاشورا: مظلومیتی مضاعف»، «شیخ آقا بزرگ تهرانی»، «تفسیر آفتاب»، «فریاد روزها»، «سپیده‌باوران»، «گزارش (برگرفته از الحیاة)» و ... اشاره کرد.  

محمدرضا حکیمی که مدتی قبل به کرونا مبتلا شده بود در شامگاه روز ۳۱ مردادماه به دلیل ایست قلبی از دنیا رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدرضا حکیمی محمدرضا شفيعي كدكني محمدرضا حکیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه‌شب با نمایشی ضعیف و فاجعه‌بار با نتیجه ۴-۲ مغلوب خیرونا شد. ویتور روکه که گفته می‌شد به دلیل تب و بیماری با تیم تمرین نکرده بر روی نیمکت حاضر بود اما باز هم مانند دیدارهای اخیر فرصت بازی پیدا نکرد.

بازی هنوز تمام نشده بود که همسر این ستاره برزیلی به توییتر رفت و با پستی به نیمکت‌نشینی همسرش اعتراض کرد. دایانا لیس سه ایموجی در توییتر پست کرد که یکی از آنها چشمانش را گرفته، دیگری جلوی دهانش را و یکی هم در حال تفکر است.

او به نوعی هم مخالفتش را نشان داده و هم به این موضوع که نمی‌خواهد با اعتراض واضح برای همسرش و بارسلونا حاشیه‌ درست کند اشاره کرده است.

با اینکه این پست پس از دقایقی پاک شد اما دایانا لیس بدون اینکه چیزی بگوید، حرف‌های زیادی زده و به این ترتیب خشم و ناراحتی‌اش را از طرد شدن ویتور روکه، که از زمان ورودش به بارسا در بازار زمستانی تنها ۳۱۲ دقیقه بازی کرده، تایید کرد.

در روزهای اخیر رسانه‌های اسپانیایی هم به اینکه روکه از وضعیتش در بارسلونا ناراضی است و می‌خواهد بیشتر بازی کند اشاره کرده بودند و حالا این شایعه تقویت شده است.

دیگر خبرها

  • کاهش رشد منفی موالید سالیانه در گیلان
  • ببینید | دوبله فوق‌العاده ابراهیم شفیعی روی آنتن تلویزیون
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • (ویدئو) دوبله فوق‌العاده ابراهیم شفیعی روی آنتن تلویزیون
  • ببینید/منزل استاد شهریار و یادآوری یک شب‌نشینی باشکوه
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال
  • پاسخ به حاشیه‌سازی‌ها پیرامون انتصابات در دانشکده علوم خانواده
  • خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت
  • عمو پورنگ به «لالایی» نزدیک شد و تلویزیون به سریالی فوتبالی!
  • روایت خسروپناه از سجایای اخلاقی محمدرضا سنگری