Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@02:49:43 GMT

۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به مساجد دیواندره کمک شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۶۴۴۰

۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به مساجد دیواندره کمک شد

به گزارش ایرنا سرهنگ صمد یار محمد علیزاده عصر دوشنبه در مراسم همایش ، معتمدین ، بزرگان و ارکان مساجد در مجتمع فرهنگی هنری شهر دیواندره اظهار داشت: ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای تعمیر و مرمت ۱۴ مسجد ، ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هم در راستای ایجاد ۱۴ پایگاه در سطح مساجد و ۸۰۰ میلیون ریال برای احداث یک مسجد از طرف سپاه پاسداران شهرستان دیواندره کمک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در طول تاریخ اسلام مسجد همواره به عنوان قرارگاه فرماندهی عبادی و سیاسی در کانون توجه بوده است.

سرهنگ علیزاده با بیان اینکه مساجد شبکه ای  قوی برای ارتباطات داخلی و خارجی بوده و می توان از این ظرفیت به عنوان  فرصتی ارزشمند  استفاده کرد، افزود : مسجد ابتکار اسلامی، نماد وحدت و محور مرکزی برای همگرایی محسوب می شود.

فرمانده سپاه شهرستان دیواندره ادامه داد : مسجد نه تنها مکانی برای عبادت بوده بلکه محلی برای حل مسایل اقتصادی نیازمندان و کمک به فقرا با ایجاد صندوق های خیریه و قرارگاه فرهنگی محله است .

سرهنگ علیزاده اضافه کرد: این عرصه معنوی فضایی برای تبلور خلاقیت و تجلی خودباوری بوده و رقیب جدی برای جذب جوانان در مقابل تهدیدات نرم دشمن محسوب می‌شود.

در پایان مراسم از ۱۹ نفرخادمان ومسوولان پایگاه‌های مساجد سطح شهرستان دیواندره تقدیر شد.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

برچسب‌ها کردستان دیواندره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کانون فرهنگی هنری مساجد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان دیواندره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کردستان دیواندره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان دیواندره میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر آئین ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی «یاسر خالقی» از شهرستان لنده، تولید حوزه هنری استان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد راه یافت.

وی بیان داشت: این نمایش با زبانی طنز به اشغال فلسطین توسط اسرائیل غاصب می‌پردازد و از کمدی تازه‌ای در بیان درام خود استفاده می‌کند که برای مخاطب جذابیت ویژه‌ای دارد.

آئین تصریح کرد: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.

کد خبر 6095107

دیگر خبرها

  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • یادی ازشهدای مسجد جعفری شهرستان صومعه سرا
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد