Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، دستگاه‌های امنیتی در استان البیضاء در جنوب غرب یمن که مناطق وسیعی از آن در کنترل دولت نجات ملی این کشور است، روز دوشنبه موفق شدند مقادیری سلاح و مین را در دو عملیات امنیتی جداگانه از تکفیری‌ها ضبط کنند.

یک مقام امنیتی یمن به المسیره گفت: در عملیات نخست یک انبار سلاح در یکی از مساجد منطقه الحبج شهر الزاهر در استان البیضاء کشف شد و در عملیات دوم ۱۰۴ مین کشف شد که در منزل احمد علی الحاج البرمانی یکی از سرکرده‌های تکفیری در منطقه آل برمان در شهر الزاهر مخفی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام امنیتی افزود: دو عملیات امنیتی با همکاری شهروندان شریف منطقه الزاهر انجام شد که نقش برجسته‌ای در تحقق این پیروزی داشتند.

او افزود: اگر هوشیاری سرویس‌های امنیتی در مقابله با اجرای نقشه‌های عناصر تکفیری نبود شهروندان و نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی هدف گرفته می‌شدند.

مقام امنیتی یمن تاکید کرد:دستگاه های امنیتی تاکید می‌کنند که امنیت و ثبات استان البیضاء خط قرمز است و به هیچ قیمتی اجازه بی ثبات شدن این استان داده نمی‌شود.

قریب به دو ماه پیش گروهک تروریستی القاعده در بیانیه‌ای از کشته شدن چندین نفر از سرکردگان خود در البیضاء یمن خبر داد و این موضوع بار دیگر بر ارتباط محکم میان ائتلاف متجاوز آمریکایی-سعودی و گروهک‌های تروریستی-تکفیری یعنی داعش و القاعده صحه گذاشت.

دولت نجات ملی یمن همان زمان تاکید کرد که آمریکا در پشت پرده عملیاتی است که عناصر مزدور ائتلاف سعودی در شهر الزاهر استان بیضاء تحت عنوان النجم‌الثاقب به راه انداختند.آمریکایی که به دروغ از تمایل به صلح در یمن دم می‌زند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تکفیری بیضاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه دریایی جدید در غرب یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس (UKMTO)، لندن امروز دوشنبه از وقوع یک حادثه امنیتی در فاصله ۵۴ مایل دریایی در غرب یمن خبر داد.

بر اساس اعلام الجزیره، اداره عملیات تجارت دریایی بریتانیا خبر داد: یک افسر شرکت امنیتی اعلام کرد که یک کشتی در ۵۴ مایل دریایی المخا در غرب یمن آسیب دیده است.

افسر امنیتی شرکت از آسیب دیدن کشتی خبر داد و افزود: به خدمه آسیبی نرسیده است و کشتی به مسیر خود به سوی بند بعدی در حرکت است.

ادامه دارد ....

کد خبر 6092498

دیگر خبرها

  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله
  • «الحوثی»: سلاح‌هایی در اختیار داریم که آمریکا تصورش را هم نمی‌کند
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • آخرین تحولات اوکراین| تاکید دبیرکل ناتو بر انتقال سریع تسلیحات به کی‌یف
  • تحولات اوکراین| زلنسکی ناتو را به بدقولی متهم کرد
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • سفر غافلگیر کننده دبیر کل ناتو به اوکراین
  • حادثه دریایی جدید در غرب یمن
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم