Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، در متن پیام امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به امیر سرتیپ حاتمی آمده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهار سال گذشته با وجود تحریم‌های ظالمانه، یک دوره موفق و پرشتاب را تجربه کرد.

در این پیام آمده است: افزایش تحرک و قدرت رزم در حوزه‌های زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی، متناسب با تهدیدات اخیر و تحولات اساسی و ارتقای چشمگیر توان پهپادی، موشکی و جنگ الکترونیک ارتش مقتدر، جلوه‌هایی از پیشرفت‌های امیدبخش است که در سایه تدابیر و پشتیبانی جهادی آن امیر سرافراز و در پرتو تلاش خستگی ناپذیر دانشمندان صنعت دفاعی و همدلی و همکاری متخصصان ارتش جمهوری اسلامی و دانشگاه ها و مراکز دانش‌بنیان حاصل شده و موجب خشنودی فرماندهی معظم کل قوا و ملت شریف ایران و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر موسوی یادآور شد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با راهبردهای هوشمندانه مبتنی بر تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) علاوه بر تقویت توان دفاعی کشور، با  دیپلماسی فعال و تعامل سازنده در عرصه‌های منطقه ای و جهانی ، مسیر بالندگی و پیشرفت را طی کرده است. حضور موثر در عرصه صنعت ملی و جبهه  مقابله با کرونا و تأمین نیازهای ضروری مردم عزیز، صفحه درخشان دیگری از کتاب کارآمدی و خدمت رسانی وزارت دفاع در سال‌های مسئولیت آن برادر ارجمند است.

فرمانده کل ارتش در پیام خود تاکید کرد: خدای بزرگ را به خاطر وجود چنین سربازانی کارآمد، مخلص و پا در رکاب فرمانده عزیزمان، نایب امام زمان ( عج ) حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته) شکر گذاریم و با آرزوی موفقیت در سنگرهای آینده خدمت، صمیمانه از سالها تلاش خستگی ناپذیر و مدیریت جهادی جنابعالی و آحاد تلاشگران صنعت دفاعی تشکر می‍‌کنم .

سرلشکر موسوی در پایان پیام خود آورده است: از درگاه خدای متعال توفیق همرزم ارجمند و متعهد، امیر سرتیپ آشتیانی را که با رای اعتماد نمایندگان محترم ملت در مجلس شورای اسلامی، مسئولیت خطیر و مهم وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را عهده دار خواهند شد، مسئلت دارم.  

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران وزارت دفاع ارتش جمهوری اسلامی ایران سید عبدالرحیم موسوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران وزارت دفاع مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران وزارت دفاع ارتش جمهوری اسلامی ایران سید عبدالرحیم موسوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و مقام معلم، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش امیر سرتیپ غلامعلیان با مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان دیدار کرد.

وی در این دیدار گفت: پرورش و آموزش دو مولفه انسان ساز هستند که در تمام تعالیم اسلامی به آن اشاره شده است و خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز وزارت آموزش و پرورش، این کار مهم و اساسی را به عهده دارد.

امیر سرتیپ غلامعلیان با بیان اینکه بسیار مهم است که ما قبل از اینکه وارد حوزه آموزش شویم، به پرورش توجه ویژه داشته باشیم، افزود: امروز روز بزرگداشت مقام معلم و تکریم از معلمانی است که ارزشمند‌ترین ساعات خود را برای موضوع آموزش و پرورش جوانان این مرزو بوم صرف می‌کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش اضافه کرد: اعتقاد داریم که ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک نهادی است که به شدت به آموزش وابسته است و همان طور که ما در حوزه پرورش جوانان برای دفاع از آب و خاک کشور پیشرو هستیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع آموزش به عنوان یک اصل مهم در ارتقای فعالیت‌های ارتش نیز همیشه مدنظر است، گفت: حرکت ما در کنار آموزش وپرورش است؛ ولی با این تفاوت که که آموزش‌های ما  برای مسائل امنیتی است و آموزش پرورش آموزش دروس را در دستور کار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد