Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا جدیدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای حضور در لیگ ، در مرحله اول برای حق ثبت‌نام به یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بودجه نیاز است .

وی ادامه داد: برای جذب بازیکنان و عقد قرارداد در مرحله بعدی بر حسب نیاز و شرایط به بودجه زیادی نیاز است که در این خصوص باید مسوولان کمک کنند.

این فعال ورزشی اظهارکرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در اردکان در رشته والیبال وجود دارد و برای حفظ سهمیه استان در لیگ باید صنایع منطقه هم همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدی تصریح کرد: در این مورد تاکنون بر حسب وظیفه پیگیری و اطلاع‌رسانی شد، امیدوارم با همراهی و حمایت مادی و معنوی مسولان خاتم در لیگ شرکت کند.

وی اظهارکرد: از جمله مطالبات مردم و ورزشکاران شهرستان اردکان این است که بار دیگر تیم خاتم با قوت و قدرت با همراهی صنعت و مسولان در لیگ برتر برای استان و شهرستان افتخار کسب کند.

سی و پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود که زمان و تعداد تیم‌های شرکت کننده هنوز مشخص نیست.

از استان یزد ۲ تیم شهداب و خاتم اردکان در لیگ حضور دارد.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت  ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه  دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

مرکز شهرستان اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد .

برچسب‌ها یزد وزارت ورزش و جوانان والیبال اردکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد وزارت ورزش و جوانان والیبال یزد وزارت ورزش و جوانان والیبال اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش آریانژاد ظهر پنج‌شنبه در جلسه بررسی طرح‌های اولویت‌دار آبی استان اظهار کرد: مانع‌زدایی و تسریع در پیشبرد طرح‌های اولویت‌دار و راهبردی، از ضروریات است.

وی با تاکید بر اهمیت اتمام طرح‌های نیمه تمام در استان افزود: باید اتمام و تجهیز طرح‌های نیمه‌تمام، اولویت این شرکت باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان خاطرنشان کرد: میزان پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌های آبی استان، بسته به میزان همدلی و تعامل تمامی واحدها دارد و این مهم از اولویت‌های این شرکت است.

آریانژاد عنوان کرد: نیاز است موارد لازم برای رفع موانع و تسریع در پیشبرد طرح‌ها به صورت مستمر پیگیری و اجرا شود.

وی در خصوص شتابگیری طرح‌های این شرکت ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشبختانه این طرح‌ها با برنامه‌ریزی و پیگیری، در دولت سیزدهم دارای پیشرفت خوبی بوده و با برنامه زمان‌بندی شده ان‌شاءالله در سال جاری نیز شاهد تحقق مطالبات مردمی در حوزه آب خواهیم بود.

بررسی مصوبات جلسه قبلی، بررسی مسائل و مشکلات طرح‌ها و پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای کردستان و پرداخت مطالبات پیمانکاران و مشاوران از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 6088460

دیگر خبرها

  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد