Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@06:03:18 GMT

بهترین برند­های عینک در دنیا

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۸۰۴۲

بهترین برند­های عینک در دنیا

آفتاب‌‌نیوز :

عینک آفتابی سالهاست که به یکی از مهمترین اکسسوری­ها تبدیل شده است؛ به‌طوریکه می­‌توانید با انتخاب یک عینک متناسب با فرم صورت و استایلتان، بسیار شیک ظاهر شوید. در این مقاله، شما را با بهترین برند‌های عینک آفتابی آشنا می­‌کنیم تا خرید عینک از همیشه برایتان آسان­تر شود.

برند عینک ریبن
ریبن یکی از مطرح­ترین و برترین برند­های عینک دنیاست که از سال ۱۹۳۷ فعالیت خود را در امریکا شروع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دلایل شهرت و حفظ محبوبیت ریبن در تمامی این سال‌ها، علاوه بر کیفیت بالای عینک و عدسی­ها، خلاقیت و زیبایی هرکدام از فریم­های این عینک است. البته نباید نقش بازیگران و خوانندگان هالیوود، مانند آدری هپبورن یا مایکل جکسون را در شهرت این برند بی­تاثیر دانست.

معروف‌ترین فریم‌های ریبن
عینک­های خلبانی، که پرفروش­ترین عینک آفتابی مردانه ریبن و همچنین امضای کار این برند است، ابتدا مورد استفاده­ی نیروی هوایی ارتش آمریکا قرار گرفت و سپس، جای خود را در صنعت مد و فشن باز کرد، این عینک­ها آنقدر پرطرفدار بودند که با گذشت ۹۰ سال، همچنان انتخاب بسیار خوبی برای آقایان و یا خانم­ها هستند.

دیگر فریم مشهور و بسیار محبوب ریبن، که در سال ۲۰۱۰ بسیار معروف شد، عینک­های ویفری است، گفته می­شود بعد از عینک خلبانی، عینک ویفری دومین مدل مشهور این برند است. این مدل با فریم ذوزنقه­ای و انعطاف پذیر، دسته­های نسبتاً پهن و در انواع رنگ­ها عرضه می­شود.

از دیگر فریم­های معروف برند ریبن، عینک­های وینگز، چشم­ گربه­ای و گرد هستند. اگر به دنبال تهیه عینک آفتابی مردانه اصل هستید، برند ریبن را در انتخاب‌های خود قرار دهید.

برند پرادا
پرادا توسط یک طراح ایتالیایی به نام ماریا پردا در سال ۱۹۱۹ تاسیس شد. این برند در ابتدا به تولید کیف، کفش و سایر اکسسوری­های لوکس پرداخت و پس از چند سال، به دنیای عینک­های آفتابی پا گذاشت. این برند، به طرح­ها و فریم­های لوکس و خاص خود معروف است. اگر به­دنبال یک عینک آفتابی شیک و متفاوت هستید، قطعا پرادا به نیاز شما پاسخ می­دهد.

عینک­های پرادا بخاطر لوکس بودن و مشتری­های خاص خود، همیشه یک سر و گردن از برند‌های دیگر بالاتر هستند؛ البته نباید فراموش کرد که این عینک‌ها قیمت بالایی نیز دارند. نقطه قوت این عینک­ها، کیفیت فوق­العاده­ی آن‌ها است و با خرید یک عینک پرادا، می­توانید تا سالیان زیادی از آن استفاده کنید.

برند اوکلی
اوکلی یک برند مشهور آمریکایی است که علاوه بر عینک، وسایل و تجهیزات ورزشی، مانند تخته اسکی، اسنوبرد، کوله پشتی، ساعت و لباس نیز تولید می­کند. این برند به دلیل طراحی­های ساده و شیک، مورد استقبال زنان، مردان و خصوصا جوانان قرار گرفته است. کیفیت بالا و طراحی شیک این عینک­ها، با تمامی فرم­های صورت سازگاری دارد. محبوبیت این برند به حدی است که در سال ۲۰۱۶ مقام اول در جهان در زمینه عینک آفتابی را کسب نمود.

کریستین دیور
دیور نیز از برند‌های باسابقه فرانسوی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۴۶ شروع کرد. این برند در ابتدا به تولید لباس­های لوکس و عطر پرداخت و با فراگیر شدن عینک آفتابی، شروع به تولید عینک­های خاص خود با طراحی ویژه و کم­نظیر کرد. همین خلاقیت دیور در طراحی عینک­های آفتابی، باعث جذب بسیاری از هنرمندان و سلبیریتی­های هالیوود شد که به شهرت بیشتر دیور کمک کرد. این برند، اخیرا فریم­­های گرد عینک آفتابی که پس از جنگ جهانی دوم مورد استفاده نبود را دوباره به صنعت مد و فشن برگرداند. عینک­های طبی و آفتابی گرد این برند، طرفداران زیادی دارند.

برند پولو
عینک­های آفتابی پولو رالف لورن که در ایران، آن را به نام پولو می­شناسیم، از شرکت آمریکایی مشهور رالف لورن هستند که در سال ۱۹۶۷ تاسیس شده است. این برند، سابقه­ای طولانی در زمینه مد و فشن دارد و طراحی­های شیک آن که در عین زیبایی، اصالت چهره را نیز حفظ می­کند، شهرت فراوان دارد. اگر به­دنبال یک عینک آفتابی کلاسیک هستید که تا سالیان سال از مد نیفتد، عینک­های پولو گزینه­ی خوبی برای شما هستند.

دولچه اند گابانا (دی اند جی)
این برند ایتالیایی، توسط دومینیکو دولچه و استفانو گابانا تاسیس شده و در طراحی عینک­های آفتابی خود، از صورت بازیگران معروفی مانند سوفیا لورن ایده برداری کرده است. این برند با وجود اینکه تمرکز خود را بر روی عینک آفتابی زنانه گذاشته است، ولی در طراحی­ عینک آفتابی مردانه نیز کوتاهی نکرده و فریم­های زیبا و شیکی را ارائه داده است.

گوچی
گوچی از قدیمی­ترین برند­های دنیا با نزدیک به ۱۰۰ سال سابقه در دنیای مد و فشن است. این برند ایتالیایی که با محصولات چرمی خاص خود شناخته می­شود، در تولید عینک آفتابی با طراحی­های استالیش و شلوغ خود، جای خود را میان خاص پسندان باز کرد.

برند عینک فندی
برند فندی علاوه بر طراحی­های خلاقانه­ و تنوع زیادی که در محصولاتش دارد، از تکنولوژی میکرو فیبر در کریستال استفاده می­کند که باعث دید شفاف و واضح­تری می­شود. همین ویژگی، باعث شده تا فندی بتواند جایگاه خوبی را در بازار رقابت بین دیگر برند‌ها کسب کند. عینک­های فندی، هم مورد استقبال بانوان قرار گرفته است و هم آقایان.

جمع بندی

برند­های ذکر شده، تعدادی از مشهورترین و موفق­ترین سازندگان عینک آفتابی در سراسر دنیا هستند. اگر قصد خرید عینک آفتابی را دارید، باید برای انتخاب عینک مناسب با سلیقه و صورت خود، فرم صورت خود را با توجه به ابعاد آن تشخیص دهید. سپس با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی عینک معتبر، مدل مورد نظر خود را که با فرم صورتتان سازگاری داشته باشد، پیدا کرده و خریداری کنید.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عینک آفتابی تبلیغات قیمت عینک عینک های آفتابی ترین برند عینک آفتابی عینک ها مد و فشن خاص خود یک عینک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریم هایی از مردان معدن

دیگر خبرها

  • فریم هایی از مردان معدن
  • شمسایی: کار سخت آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد