Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ری بر تسریع در روند واگذاری مدیریت و نظارت بر مهدهای کودک به نواحی و مناطق آموزش و پرورش شهرستان ری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در ایام عزاداری محرم نواحی و مناطق آموزش و پرورش شهرستان ری بر اساس دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی کرونا در خصوص در اختیار گذاشتن فضای مدارس به هیئات مذهبی، همکاری خوبی داشتند که شایسته قدردانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ساماندهی مهدکودک ها از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و یکی از اولویت های شورای آموزش و پرورش شهرستان ری است که بهزیستی می بایست نسبت به تسریع در روند واگذاری مدیریت و نظارت بر مهدهای کودک به نواحی و مناطق آموزش و پرورش شهرستان ری اهتمام ویژه داشته باشد.

توکلی گفت: رسیدگی به امور فرهنگیان همواره در شهرستان ری مدنظر بوده که در این خصوص شروع  واکسیناسیون فرهنگیان با حضور وزرای بهداشت و آموزش و پرورش در شهرری شروع و روند تزریق واکسن در این مرکز بدون مشکل خاصی انجام شد.

او گفت: ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در تلاش است تا شرایط بازگشایی مدارس را مهیا کند اما با توجه به اینکه زمان مشخص برای این موضوع اعلام نشده، مدیران نواحی و مناطق آموزش و پرورش شهرستان ری زیرساخت های لازم را برای بازگشایی مدارس فراهم کرده تا در صورتیکه سلامت افراد در حوزه آموزش با مشکلی روبرو نباشد، جهت آموزش حضوری اقدام شود و همچنین در موضوع ثبت نام ها نیز، نظارت دقیق داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: ما برای معلمانی که ۳۰ سال زحمت کشیده‌اند از لفظ بازنشسته استفاده نمی‌کنیم؛ بلکه ما معتقدیم معلمان ۳۰ سال ایستاده‌اند به همین علت از لفظ بازایستاده استفاده می‌کنیم.

وی افزود: حدود ۴۴ هزار ساعت در هفته همکاران بازایستاده به ما کمک می‌کنند.

او ادامه داد: میانگین معلمان باز ایستاده در حال تدریس حدود هزار و ۸۰۰ معلم در مدارس شهرستان‌های تهران است.

بهرامی با بیان این که میزان تدریس معلمان باز ایستاده متغیر است؛ تصریح کرد: تعداد معلمان بازایستاده  بیشتر از این است.

گفتنی است که پیش از این امانی، دبیرکل شورای عالی آموزش‌وپرورش گفته بود: به‌کارگیری بازنشستگان در آموزش‌ و پرورش اجباری نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • بازگرداندن ۳۰۰۰ کودک گلستانی بازمانده از تحصیل به مدارس
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • ۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان فرسوده است
  • فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران
  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد