Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رهایی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: اکثر وزاری پیشنهادی دکتر آیت‌الله ابراهیم رییسی به مجلس از چهره‌های شاخص انقلابی و اثرگذار در حوزه فعالیت خود هستند که جا دارد از رئیس جمهوری محترم به دلیل گزینش این افراد توانمند و باتجربه تشکر و قدردانی ویژه‌ای داشته باشیم.

رییس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان فارس افزود: سه وزیر از استان فارس در میان وزرای پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم حضور دارند که این سه وزیر افرادی جهادی با عملکردی موفق هستند و قطعا با برنامه‌ریزی مدون و منسجم و اعمال سیاست‌های اجرایی که از سوی رییس جمهوری برای حل مشکلات کشور تعیین شده، انتظارات مردم را برآورده خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهایی ادامه داد: حمایت ما از این سه وزیر تنها به دلیل استان فارسی بودن آنها نیست بلکه این حمایت به دلیل انتخاب بجا و شایسته آقای رییسی است که با درنظر گرفتن توانمندی و مدیریت جهادگونه افراد به گزینش وزرا پرداخته اند.

وی در رابطه با سوابق این سه وزیر گفت: احمد وحیدی وزیر پیشنهادی کشور از نیروهای جهادی و اثرگذار، با سابقه فعالیت در وزارتخانه است که آشنایی کاملی با هیأت دولت و بدنه وزارت کشور دارد. وی دانش آموخته دکتری تخصصی مدیریت راهبردی و رئیس و عضو هیأت علمی دانشگاه عالی دفاع ملی است که از سوابق اجرایی قابل‌توجهی بهره می‌برد.

این فعال سیاسی بیان کرد: رستم قاسمی وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی نیز از مدیران جهادی است که شاهد عملکرد خوب ایشان هم در حوزه عمران و راه و شهرسازی بوده‌ایم. وی فعالیت‌های مثبت و قابل توجهی در حوزه نفت و همچنین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا داشته است.

وی عنوان کرد: جواد اوجی وزیر پیشنهادی وزارت نفت هم پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری در وزارت نفت طی کرده و از تجربه بسیار خوبی در بحث مدیریت‌های کلان کشوری به ویژه در حوزه نفت و گاز بهره می‌برد و قطعا حضور ایشان در رأس هرم وزارت نفت نویدبخش اتفاقات و خبرهای خوبی در این حوزه برای مردم خواهد بود.

رهایی اضافه کرد: بدون شک با حضور چنین افرادی در بدنه دولت شاهد افزایش اعتماد عمومی و امید آفرینی در میان مردم خواهیم بود و بخش عمده‌ای از آسیب‌های جدی که در هشت سال گذشته به کشور وارد شده است تا حدود زیادی جبران می شود.

وی ادامه داد: البته نباید از دولت سیزدهم انتظار معجزه داشته باشیم. سه وزیر استان فارس و دیگر وزاری پیشنهادی دکتر آیت الله رییسی پس از کسب رأی اعتماد از سوی مجلس قطعا روزهای سختی را در پیش خواهند داشت.

دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان فارس افزود: برطرف شدن مشکلات کنونی نیاز به صبر و حوصله و گذشت زمان دارد. دولتمردان در چنین شرایطی نیاز است که با تشکیل تیمی قوی و منسجم در وهله اول وضعیت کنونی را حفظ کنند و سپس به بهبود این وضعیت بپردازند.

وی در خصوص دیگر وزرای پیشنهادی دولت، اظهار داشت: وزیر پیشنهادی اطلاعات هم از گزینه های مؤثر در بحث مبارزه با فسادهای سازمان یافته و حوزه‌های مختلف امنیتی است که می تواند به دولت در این حوزه کمک شایانی کند. سید حمید سجادی هزاوه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نیز از جمله افرادی است که مدیران ورزشی و افراد فعال در این عرصه نظر مساعدی نسبت به ایشان دارند.

رهایی گفت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مقابله با کرونا به عنوان مهمترین اولویت در شرایط کنونی می‌توان گفت که در حال حاضر مبارزه با بیماری کووید ۱۹ مهمترین اولویت دولت سیزدهم محسوب می شود و بر همین اساس هم از گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت بهداشت انتظار داریم که پس از کسب رأی اعتماد، بی‌درنگ و بدون فوت وقت به حل مشکلات کشور در این حوزه بپردازد.

وی در ادامه گفت: استان فارس در برخی از حوزه ها عقب ماندگی زیادی دارد که برای توسعه پایدار در سطح استان، همه باید وارد میدان شوند. همچنین انتظار می رود که وزرای دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف نگاه ویژه‌تری به استان فارس داشته باشند تا بخشی از این عقب ماندگی‌ها جبران شود.

رهایی بیان داشت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، مردم فارس همواره جزو پیشروها بوده‌اند و استان فارس حقا و انصافا یک قله است. بنابراین استان فارس برای در قله ماندن نیاز به مدیران توانمند، دلسوز، جهادی و انقلابی دارد. امیدواریم به همت وزرا شرایطی فراهم شود که استان فارس همچنان در قله بماند.

وی عنوان داشت: انشالله سه وزیر استان فارس و دیگر وزرایی که شایستگی های لازم را برای تصدی وزارت دارند با رأی قاطع نمایندگان در مسند وزارتخانه ها بنشینند و مثمرثمر واقع شوند.

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان فارس ابراز کرد:جا دارد از نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی هم به دلیل اتحاد و همدلی که به منظور حمایت از کابینه معرفی شده از سوی آیت الله رییسی و حمایت‌های مستند و قانونی که از سه وزیر استان فارس داشتند هم تشکر و قدردانی ویژه ای داشته باشم.

رییس دولت سیزدهم ۲۰ مرداد ماه فهرست پیشنهادی وزرای خود را برای اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی اعلام کرد؛ بررسی رای اعتماد شنبه ۳۰ مردادماه آغاز شده است.

برچسب‌ها شیراز سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری دولت سیزدهم فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز دولت سیزدهم شیراز دولت سیزدهم فارس وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم استان فارس سه وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۸۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان دهلران در آیین بزرگداشت روز کارگر، با حضور جمعی از مدیران شهرستان و شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت فعال در شهرستان در منطقه بیات دهلران، اظهار کرد: مقام کارگر در آموزه‌های دین اسلام دارای جایگاه ویژه‌ای است لذا باید مسئولان برای حل مشکلات این قشر عظیم پای کار باشند.

وی به عدم جذب نیروی بومی در شرکت‌های فعال در منطقه اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود که مسئولان شهرستان، به ویژه مدیران شرکت‌های فعال در منطقه، در زمینه به کار گیری نیرو‌های بومی بر اساس قانون توجه و جدیت بیشتری به خرج دهند.

وی با اشاره به اینکه کارگران نیروی محرک توسعه هستند، بیان کرد: توجه به معیشت کارگران، پرداخت به موقع حقوق و مزایای و شنیدن مشکلات آنها از جمله موارد مهمی است که باید مسئولان و مدیران اجرایی مورد توجه قرار بدهند.

در پایان این مراسم با حضور امام جمعه و مسئولان از ۱۴ نفر از کارگران ایستگاه تقویت فشار منطقه بیات تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول
  • گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و ترکیه درباره آتش‌بس غزه
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته