Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، والیبال ایران در تجربه‌ای جدید از امروز دوم شهریور تا یازدهم همین ماه، میزبان مسابقات زیر ۱۹ سال جهان است. البته ایران پیش از این هم میزبانی این مسابقات را بر عهده داشته است اما این بار میزبانی در میانه همه‌گیری کرونا انجام می‌شود و فدراسیون والیبال باید قوانین دشوار فدراسیون بین‌المللی را اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات همانند لیگ ملت‌های والیبال در حباب برگزار می‌شود تا از گسترش ویروس کرونا جلوگیری شود. نه‌تنها تماشاگران اجازه ورود به سالن مسابقات را ندارند، بلکه عکاسان و خبرنگاران هم نمی‌توانند در محل برگزاری مسابقات حضور پیدا کنند.

این رقابت‌ها قرار بود با حضور ۲۰ تیم برگزار شود ولی ۲ تیم جمهوری دومنیکن و گواتمالا به دلیل ابتلای چند بازیکن خود به ویروس کرونا، نتوانستند به تهران سفر کنند تا مسابقات ۱۸ تیمی شود. گواتمالا در گروه A با ایران هم‌گروه بود و به این ترتیب میزبان در نخستین روز مسابقات استراحت خواهد کرد.

والیبال ایران که سابقه ۲ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز در دوره‌های گذشته را دارد، به دنبال هفتمین مدال خود در تاریخ مسابقات است. مسعود آرمات هدایت تیم نوجوانان ایران را بر عهده دارد. ایلشن داوودی‌پور، عرشیا به‌نژاد، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی، شایان سپهری‌فرد، امیرمحمد حیدری‌زاد، امیرمحمد گلزاده، مبین نصری، عرفان اصغرپور، یونس جوان، پوریا حسین خانزاده و سجاد جلوداریان هم بازیکنانی هستند که او برای حضور در این مسابقات برگزیده است.

رضا عسگری به عنوان سرپرست، احمد لاهوتی، علی فتاحی و مرتضی اکبراشرفی به عنوان مربی، محمدامین شاکری آنالیزور، مهدی احمدی فیزیوتراپ و مهدی هاشمی بدنساز همکاران آرمات در این مسابقات هستند.

امروز و در نخستین روز مسابقات تیم‌ها بر اساس برنامه زیر به میدان می‌روند.

ساعت ۱۰، چک - کلمبیا - سالن آزادی

ساعت ۱۰، تایلند - بلغارستان - سالن فدراسیون

ساعت ۱۳، نیجریه - هند - سالن فدراسیون

ساعت ۱۳، مصر - آرژانتین - سالن آزادی

ساعت ۱۹، ایتالیا - برزیل - سالن فدراسیون

ساعت ۱۹، آلمان - کوبا - سالن ازادی

گروه‌بندی این مسابقات به شکل زیر است:

گروه اول: ایران، نیجریه، لهستان و هند

گروه دوم: ایتالیا، جمهوری چک، بلاروس، کلمبیا و برزیل

گروه سوم: روسیه، بلغارستان، کامرون، بلژیک و تایلند

گروه چهارم: آرژانتین، مصر، آلمان و کوبا

برنامه مسابقات تیم نوجوانان ایران در این مسابقات به شرح زیر است:

چهارشنبه ۳ شهریور، ساعت ۱۹، ایران - هند

جمعه ۵ شهریور، ساعت ۱۹، ایران - لهستان

شنبه ۶ شهریور، ساعت ۱۹، ایران - نیجریه

برچسب‌ها تیم والیبال نوجوانان فدراسیون والیبال والیبال مسابقات والیبال نوجوانان جهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم والیبال نوجوانان فدراسیون والیبال والیبال تیم والیبال نوجوانان فدراسیون والیبال والیبال مسابقات والیبال نوجوانان جهان ساعت ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان

یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر شطرنج بانوان با قهرمانی تیم نخبگان گیلان خاتمه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با 750 میلیون جایزه نقدی از پنج‌شنبه 30 فروردین‌ ماه به مدت 6 روز در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

اعلام اسامی نفرات ثبت‌نام کننده در انتخابات فدراسیون شطرنج

 

لیگ برتر شطرنج بانوان ایران با حضور 8 تیم باشگاه نخبگان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهرضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران آغاز به کار کرد و در نهایت با قهرمانی باشگاه نخبگان گیلان، نایب قهرمانی فیل خوب اراک و سومی پیشگام نوین تهران به پایان رسید.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور مسئولان فدراسیون شطرنج و اعضای تیم‌ها برگزار و جام و مدال و حکم و جوایز این رقابت‌ها به عنوان‌داران اهدا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان