Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@08:08:13 GMT

زمان فروش آزمون فرا رسید / گزارش رسانه روسی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۸۷۸۸

زمان فروش آزمون فرا رسید / گزارش رسانه روسی

یک رسانه روس در گزارشی خواهان فروش ستاره ایرانی زنیت شد

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «sportmail» روسیه در گزارشی به وضعیت خط حمله زنیت برای سال آینده و لیگ قهرمانان اروپا پرداخت.

این نشریه روسی، نوشت: زمان آن رسیده تا خط حمله زنیت پوست اندازی کند و قرارداد سردار آزمون و آرتیم دزیوبا فصل آینده به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سران باشگاه زنیت باید الان به فکر تجدیدقوای خط حمله و مهاجمان جایگزین باشند.

سردار آزمون از باشگاه های اروپایی پیشنهادات زیادی دریافت کرده و سال آینده قراردادش با زنیت به پایان می رسد و بازیکن آزاد  می شود. به همین خاطر مسئولان باشگاه زنیت باید الان برای فروش آزمون دست به کار شوند تا مبلغ خوبی را از فروش این ستاره ایرانی به دست بیاورند.

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو واکنش استقلال به فروش مهدی قائدی؛ گران ترین انتقال تاریخ فوتبال ایران رقم خورد پرسپولیس و رضا اسدی به توافق نرسیدند برترین های قرن با نایب رویین دل، مربی سازنده فوتبال ایران: علی دایی انتخاب اولم است کریستین رومرو: مسی من را در بارسلونا می خواست؛ پاری سن ژرمن تیم دیوانه کننده ای ساخت بایرن مونیخ رکورد ویژه رئال مادرید را شکست؛ خط حمله زهرآگین باواریایی ها!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدری در فهرست فروش، عقل‌مان را از دست نداده‌ایم!

به گزارش "ورزش سه"، مدیر ورزشی بارسلونا، دکو، در اظهاراتی به شبکه دازن، اطمینان داد که پدری بازیکنی اساسی و کلیدی بارسا برای آینده است و نمی‌خواهند او را از دست بدهند.

در روزهای اخیر شایعاتی در مورد احتمال قرار گرفتن پدری در فهرست فروش بارسا منتشر شده بود. اینکه پدری به دلیل مصدومیت‌های متوالی به تیمی دیگر واگذار خواهد شد چون بارسا هنوز هم می‌تواند از فروش او به سود خوبی برسد ولی دکو این اخبار را تکذیب کرد.

او بعد از بازی دیشب برابر خیرونا گفت: «مگر عقلمان را از دست داده‌ایم؟ پدری حال و آینده باشگاه است و جایی نمی‌رود. برابر خیرونا در ترکیب ثابت نبود ولی ما نگران مشکل بدنی او نیستیم. قرار است در مورد پدری احتیاط شود تا فصل را در فرم خوبی تمام کند.»

دیگر خبرها

  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • پدری در فهرست فروش، عقل‌مان را از دست نداده‌ایم!
  • تغییر محاسبات منطقه با قدرت بازدارندگی ایرانی
  • وقتی هم‌میهن اجازه ندارد مستقل از رسانه‌های MI۶ و موساد باشد
  • اسرائیل برنامه‌ حمله به رفح را به آمریکا گزارش داد
  • انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روس‌ها
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روسها
  • سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!