Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@21:19:18 GMT

فروشگاه اینترنتی سیج

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۸۹۶۲

فروشگاه اینترنتی سیج

برویل نام یک برند مشهور استرالیایی می­‌باشد که در ابتدا کار خود را با ساخت رادیوهای کوچک و دستگاه‌­های مین‌­یاب شروع کرد و بعد از جنگ جهانی دوم به تولید لوازم کوچک خانگی روی آورد که محصولات خود را تحت نام کمپانی­‌های دیگر مانند سیج در انگلستان و ایرلند و کمپانی­‌های دیگر عرضه کرد.

این برند مشهور از طریق طراحی و نوآوری در محصولات آشپزخانه باعث بالا رفتن کفیت زندگی مردم و ارائه آن به بیشتر از 50 کشور دنیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب لوازم آشپزخانه برای نوعروسان یا کسانی که بدنبال محصولات باکیفیت هستند و تا مدت طولانی از یک محصول استفاده می‌نمایند تا حدی مشکل می­‌باشد زیرا در زمان خرید با برندهای زیادی روب­رواند. قبل از هر چیز بهتر است با برندهای معروفی که تولیدکنندگان آن از پیشرفت خوبی برخوردار شدند آشنا شوید و بعد با توجه به سلیقه و میزان بودجه­‌ای که دارید دست به انتخاب بزنید و توجه نمایید که این محصولات را از کدام فروشگاه بخرید که مقرون­ بصرفه باشد. از جمله این برندهای معتبر که محصولات باکیفیتی را روانه بازار می‌­نماید برند سیج می‌­باشد. در ادامه به معرفی این برند معروف و محصولات آن خواهیم پرداخت.

نمایندگی سیج

زمانی که یک کمپانی محصولاتی مانند لوازم آشپزخانه را تولید می­‌کند برای معرفی کردن خود باید دست به یک تبلیغات مؤثر بزند تا بتواند تولیدات خود را به مشتریان بشناساند و زمانی که کیفیت محصولات خود را به آنها ثابت کرد به یک شهرت جهانی خواهد رسید که برند سیج توانست خود در این زمینه به اثبات برساند. اما صاحبان کسب و کار برای این که اعتماد مشتریان خود را داشته باشند و بتوانند به کسب و کار خود رونق بیشتری بدهند در کشورهای مختلف نمایندگی تأسیس می­‌کنند. نمایندگی سیج در ایران با راضی نگه داشتن مشتریان خود، آنها را ترغیب به خرید می­‌کند زیرا تمامی محصولات برند سیج از قیمت مناسبی با توجه به قابلیت­‌هایی که دارند برخوردار است. همچنین زمانی که شما محصولات سیج را از نمایندگی تهیه می­‌کنید از پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن بهرمند می­‌شوید.

فروشگاه اینترنتی سیج

فروشگاه اینترنتی سیج مانند سایر فروشگاه‌­های اینترنتی معتبر بستری را فراهم آورده تا کاربران بتوانند با یک جستجو ساده لوازم خانگی مورد نیاز خود را با سرعت و دقت بیشتری بیایند و آن را با دیگر برندها مقایسه کنند کاری که می­‌توانید حضوری هم انجام دهید اما این کار زمان زیادی را از شما می­‌گیرد و ممکن است حاصلش چیزی جز خستگی نباشد. لوازم خانگی سیج شامل اسپرسوساز سیج، مخلوط­ کن، آبمیوه­‌گیری، چای­‌ساز، قهوه­‌ساز، بستنی­‌ساز، وافل­‌ساز و... می­‌باشد. هر یک از لوازم آشپزخانه‌ای که خریداری می­‌کنیم نقش عمده‌­ای را نه تنها برای راحتی و سرعت بخشیدن به کارها ایفا می‌­کند بلکه از لحاظ سلامت خانواده نیز بسیار اهمیت دارد. به عنوان مثال آبمیوه‌ه­ایی که به صورت آماده از فروشگاه تهیه می‌­کنید به هیچ­‌وجه نمی­‌تواند به اندازه آبمیوه‌­ای که خودتان در منزل تهیه می­‌کنید مفید و سالم باشد. بنابراین با خرید آبمیوه‌­گیری می­‌توانید با حفظ ارزش ویتامین­‌های موجود در میوه یک نوشیدنی مقوی را به صورت طبیعی آماده کنید که برند سیج یکی باکیفیت‌­ترین محصولات را در این زمینه تولید می‌­کند. در ادامه به معرفی یکی از محصولات این برند خواهیم پرداخت.

اسپرسو سیج

قهوه یکی از نوشیدنی­‌های موردعلاقه بسیاری از افراد می­‌باشند که گاهاً توسط خودشان درست می­‌شود یا برای صرف آن به کافی­ شاپ­ می­‌روند. برای درست کردن این نوشیدنی لذت‌بخش به دستگاهی به نام اسپرسوساز نیاز است که اسپرسوساز سیج یکی دیگر از محصولات کمپانی سیج می­‌باشد که در مدل‌های مختلف طراحی و تولید شده و به بازار عرضه می‌­گردد و در مکان­‌های مختلف مانند کافی­‌شاپ‌­ها، شرکت­‌ها و هر جایی که در آنجا اسپرسو مورد استفاده‌ی مصرف کنندگان قرار می­‌گیرد کاربرد دارد. نوشیدنی اسپرسو بدلیل این که در زمان بسیار کوتاهی به صورت فشرده و سریع آماده می‌­گردد این نام را به خود گرفته است که برای آماده­‌سازی آن می­‌توان از دستگاه اسپرسو ساز سیج کمک گرفت. در ادامه به معرفی دو نوع اسپرسوساز خواهیم پرداخت.

اسپرسوساز حرفه­‌ای آسیاب­‌دارBES980 سیج دارای آسیاب اتوماتیک، مخزنی از جنس استیل ضد زنگ، صفحه نمایش LCD، توان مصرفی 2400 وات، دارای دکمه­‌های مجزا برای انتخاب 1 فنجان یا 2 فنجان اسپرسو و... یکی از محصولات این برند معروف و قدرتمند اروپایی می‌­باشد. اسپرسوساز با دو مخزن بخار BES920BSS سیج دستگاه دیگریست که با توان مصرفی 2200 ولت قادر است در زمان کوتاهی قهوه را آماده کند و دیگ‌های بخار آن از جنس استنلس استیل دوتایی بوده و دارای ظرف شیر استیل ضد زنگ، صفحه نمایش LCD و... می‌باشد که شما می‌­توانید با مراجعه به سیج شاپ با سایر امکانات این کالا و دیگر مدل‌های این محصول از برند سیج را مشاهده کنید.

سیج شاپ

سیج شاپ نام یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در زمینه فروش لوازم کوچک خانگی و لوازم آشپزخانه می­‌باشد. این لوازم جزو لوازم ضروری هر آشپزخانه‌­ای است که هر کس می‌­تواند با توجه به نیازش اقدام به خرید نماید. هر چند ممکن است برخی افراد صرفاً برای تجمل‌­گرایی یا مد این لوازم را تهیه می‌کنند اما نقش فروشگاه­‌های سنتی و اینترنتی در شناساندن این گونه محصولات بسیار اهمیت دارد. آنها با معرفی برندهای مختلف به افراد کمک می‌­کنند تا انتخاب بهتری داشته باشند و در نهایت خریداران هستند که در مورد خرید یک برند تصمیم می‌گیرند و هدف سایت­‌های اینترنتی معرفی محصولی است که قصد فروش آن را دارند. برند سیج در تولید محصولات خود بسیار موفق عمل کرده و با مقایسه هر یک از محصولات تولید شده با دیگر برندها متوجه امکانات و قابلیت­‌های هر یک خواهید شد. برای این که به محصولات اصل و باکیفیت برند سیج دسترسی داشته باشید پیشنهاد می­‌شود که از طریق نمایندگی آن اقدام کنید.

مراکز زیادی برای خرید لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه وجود دارد اما اگر قصد خرید محصولات سیج با قیمت مناسب و کیفیت بالا را دارید می­‌توانید به فروشگاه اینترنتی سیج شاپ به آدرس http://sageappliancesshop.com مراجعه نمایید و ضمن مشاهده محصولات و مشخصات آن کالاها در صورت تمایل سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین می­‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت سؤالات خود را از مجموعه سیج شاپ بپرسید. از جمله ویژگی­‌های فروشگاه سیج شاپ می‌­توان به گارانتی محصولات، تعمیرات، تعویض قطعات، تضمین اصالت کالا، ارسال به موقع و رایگان و داشتن نماد اعتماد الکترونیکی اشاره کرد. شما می­‌توانید محصولاتی از قبیل ساندویج‌­ساز، ماشین آشپزخانه، توستر، مایکروویو، اسپرسوساز، غذاساز، آب مرکبات‌­گیری و... را در طرح و مدل‌های مختلف از این فروشگاه تهیه نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم افغانستان رای اعتماد کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان احمد مسعود محمدرضا حکیمی لوازم خانگی رپرتاژ آگهی محرم افغانستان رای اعتماد کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان احمد مسعود محمدرضا حکیمی لوازم آشپزخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند

ایتنا - بر اساس پیش‌بینی‌های متا، در صورت مسدود شدن تیک‌تاک، ممکن است حتی آگهی دهندگان بیشتری به سمت پلتفرم‌های متا، یعنی فیس‌بوک و اینستاگرام جذب شوند.
کاربران بزرگسال تیک‌تاک در ایالات متحده به طور متوسط ۵۴ دقیقه در روز را در این برنامه صرف می‌کنند که بیشتر از زمان صرف شده در اینستاگرام، اسنپ چت و یوتیوب است.

اگر تیک‌تاک مسدود شود، این پلتفرم‌ها به همراه سایر شبکه‌های اجتماعی، فرصت مناسبی برای جذب مخاطب بیشتر خواهند داشت.

بر اساس پیش‌بینی‌های متا، در صورت مسدود شدن تیک‌تاک، ممکن است حتی آگهی دهندگان بیشتری به سمت پلتفرم‌های متا، یعنی فیس‌بوک و اینستاگرام جذب شوند.

اما هیچ‌کس نمی‌داند که کاربران، به‌ویژه جوانانی که ارزش اصلی تیک‌تاک را نشان می‌دهند، آیا به اینستاگرام منتقل خواهند شد یا برنامه‌های جدیدتر توجه آنها را جلب خواهند کرد؟

در اینجا نگاهی به برخی از جایگزین‌های قابل توجه تیک‌تاک داریم:
  اینستاگرام
متا ید طولایی در تکرار خدمات رقابتی با درجات مختلف موفقیت دارد.
در این زمینه، ویژگی «استوری» اینستاگرام که به افراد امکان می‌دهد عکس‌ها و ویدیوهایی را که در عرض 24 ساعت منقضی می‌شوند به اشتراک بگذارند، مشابه اسنپ چت است.

متا همچنین در سال 2018 یک اپ مشابه تیک‌تاک Knockoff به نام Lasso راه‌اندازی کرد، اما در سال 2020 آن را تعطیل کرد.

سپس اینستاگرام Reels را راه‌اندازی کرد، یک فید شبیه به تیک‌تاک از ویدیوهای کوتاهی که کاربران می‌توانند ایجاد کنند یا در آن اسکرول کنند.

آمارها ثابت می‌کنند که اینستاگرام  بسیار محبوب است، اما آیا می‌تواند جایگزین تیک‌تاک شود؟

در حالی که بسیاری از تولیدکندگان محتوا در هر دو پلتفرم پست می‌گذارند، برخی کارشناسان می‌گویند بعید است که کاربران جوان‌تر به سرویس دیگری که توسط والدینشان محبوب شده است مهاجرت کنند. توانایی تیک‌تاک در ارائه محتوای سرگرمی در دنیای رسانه‌های اجتماعی بی‌نظیر است.
    یوتیوب
در حالی که تیک‌تاک بیشتر مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد، یوتیوب همچنان بر توجه نوجوانان آمریکایی بین 13 تا 17 سال تاکید دارد.

در سال 2020، اندکی پس از اینکه هند تیک‌تاک را ممنوع کرد، گوگل سرویس YouTube Shorts را راه‌اندازی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا مانند تیک‌تاک، ساعت‌ها ویدیوهای کوتاه را تماشا کنند.

مانند Reels، بسیاری از ویدیوهای وایرال شده، در اصل از تیک‌تاک یا از سازندگان محتوا هستند که در چندین پلتفرم مختلف به اشتراک می‌گذارند.

با این حال، یوتیوب هنوز به خاطر ویدیوهای با فرمت طولانی‌تر شناخته می‌شود، بنابراین ممکن است تنوعی که کاربران تیک‌تاک به دنبال آن هستند را نداشته باشد.
  اسنپ‌چت
اسنپ‌چت در سال 2011 راه‌اندازی شد. از آن زمان اگرچه افراد مسن کمتر وارد اسنپ چت شده‌اند، اما همچنان در بین نوجوانان و جوانان بسیار محبوب است. علاوه بر ویژگی ناپدید شدن ویدیو، این شرکت «اسنپ چت Spotlight» را در سال 2020 راه‌اندازی کرد، همان سالی که هند تیک‌تاک را ممنوع کرد.

این ویژگی با ضربه زدن روی نماد مثلث کناری در پایین صفحه قابل دسترسی است و طبق گفته اسنپ‌چت، بدون توجه به اینکه چه کسی آنها را ساخته است، خنده دارترین عکس‌ها را وایرال می‌کند.

    پلتفرم‌های دیگر
استارت‌آپ‌های جدیدتر مانند Triller جایگزین‌های بالقوه‌ای با ویژگی‌های محبوب تیک‌تاک ارائه می‌کنند.

Triller که توسط یک شرکت مستقر در هنگ کنگ خریداری شده است، به دلیل موزیک ویدیوهای خود بسیار محبوب است و سعی کرده است کاربران تیک‌تاک را به پلتفرم خود جذب کند.

اما پایگاه کاربری آن با رقبای خود بسیار متفاوت است و به نظر می‌رسد که محتوای متنوع کمتری ارائه می‌دهد.

Zigazoo شبکه اجتماعی محبوب کودکان است. از آنجایی که سازندگان Zigazoo  با در نظر گرفتن علایق بچه‌ها ایجاد شده‌اند، همانطور که انتظار می‌رود محتوا مناسب کودکان است و برای استفاده با والدین در نظر گرفته شده است.

اما از آنجایی که ممنوعیت تیک‌تاک هنوز نامشخص است، احتمالاً رقبای جدید و بهتری در ماه‌ها و سال‌های آینده ظاهر خواهند شد و مالک تیک‌تاک، بایت‌دنس، گزینه‌های قانونی خود را برای ادامه فعالیت این برنامه در ایالات متحده اعمال می‌کند.

در صورت مسدود شدن تیک‌تاک، کاربران ممکن است آن ۵۴ دقیقه اضافی را هدیه‌ای برای گذراندن زمان دور از شبکه‌های اجتماعی و گوشی هوشمند، با دوستان و خانواده یا ورزش در نظر بگیرند!

دیگر خبرها

  • راهکار استرالیایی‌ها برای جلوگیری از دزدی در فروشگاه‌ها + فیلم
  • بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA 
  • لوتوس حافظه؛ دریافت نمایندگی فلش مموری در ایران
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد