Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:22:31 GMT

مشکل کمبود واکسن کرونا در مشهد نداریم

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۹۲۳۴

مشکل کمبود واکسن کرونا در مشهد نداریم

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جعفر صادقی اظهار کرد: در هر هفته ۳ محموله واکسن کرونا برای مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحویل می‌شود.

وی با بیان این‌که هر محموله شامل ۷۰ تا ۸۰ هزار دُز واکسن کرونا است و اکنون مشکلی بابت کمبود واکسن در مشهد وجود ندارد، ادامه داد: تاکنون ۲۸ درصد از جمعیت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و در مجموع افزون بر یک میلیون و ۲۳۰ هزار نفر در استان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: ۹۶۷ هزار نفر از این افراد دُز اول و ۲۸۰ هزار نفر دُز اول و دوم واکسن کرونای خود را دریافت کرده‌اند.

وی بیان کرد: ۳۲ پایگاه و مرکز واکسیناسیون کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد دایر است که این دانشگاه علاوه بر کلان‌شهر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر خراسان رضوی را زیر پوشش دارد.

کد خبر 5287911

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسن کرونا خراسان رضوی دانشگاه های علوم پزشکی واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی مشهد مشهد شیوع کرونا ویروس کرونا محرم 1400 عاشورا آمار کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا ماه محرم عکس استانها مراسم عزاداری کرمانشاه بوشهر گرگان هفته دولت خطبه های نماز جمعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسن کرونا زیر پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۹۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه همایش پیشکسوتان بهورزی و گسترش قطب ۹ کشور، در جمع خبرنگاران گفت: ۱هم اکنون هزارو 100  بهورز در مناطق روستایی حوزه تحت پوشش این دانشگاه شاغل هستند و  دست کم ۶۵۰ نفر دیگر نیاز است که به وضع ایده‌آل در تامین نیروی انسانی موردنیاز در این حوزه برسیم.

دکتر عبدالله‌زاده  افزود: ۵۰۰ دانش آموز بهورزی هم‌اکنون در حال گذراندن دوره آموزشی هستند و در مهر و بهمن سال آینده فارغ‌التحصیل  وبلافاصله پس از فارغ‌التحصیلی به‌کارگیری می‌شوند.

وی گفت: طبق وعده معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با موافقت رئیس سازمان استخدامی کشور یک آزمون دیگر در ۳ ماه آینده برگزار خواهد شد تا که مابقی کسری نیروی بهورزی در  کشور از جمله ۱۵۰ نیروی مابقی به‌کارگیری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تامین شود.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: این ۱۵۰ نیرو پس از طی دوره آموزشی ۲ ساله و فارغ‌التحصیلی در این دوره در مراکز و خانه‌های بهداشت روستایی مشغول به کار می‌شوند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ پیشکسوت و مربی بهورزی تجلیل شد..

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار