Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به روز سه شنبه ایرنا از گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم محسن آذر افروز  ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه اصفهان، یزد  و چهار محال بختیاری گفت : تیم اربابان سلاح نیروی نیروی زمینی ارتش در رشته توپخانه  در روز اول مسابقات نظامی ارتش های جهان با کسب بیشترین امتیاز و با پشت سر گذاشتن ارتش ازبکستان ، روسیه و ویتنام به مقام نخست دست یافت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به آمادگی بالای تیم نیروی زمینی ارتش، افزود: کارکنان تیم نظامی نیروی زمینی ارتش از توان فنی و تخصص بسیار بالایی برخوردار هستند، امروز در میدان مسابقه نشان دادند که از نظر فنی از رقبای قدرتمند خود بسیار بالاتر هستند .

ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری ادامه داد : امروز شاهد تخصص و توانایی تیم نیروی زمینی ارتش در رشته تعمیر و حاضربه کاری سلاح های سنگین بودیم ، ان شاالله کارکنان ما با کسب تجربه از میدان های بزرگ در سال های گذشته،  تیم نخست این دوره از مسابقات خواهند شد .
مسوول برگزاری مسابقات نظامی ارتش های جهان تاکید کرد: تیم های روسیه، ازبکستان و ویتنام از نظر فنی در حد بسیار خوبی قرار دارند ، اما تیم نیروی زمینی ارتش با تمرینات خوبی که انجام داد  توانست با بیشترین امتیاز و با اقتدار مقام نخست را کسب کند .
وی در پایان ضمن تشکر از دقت داوران بین المللی افزود: داوران پس از ساعت ها بررسی و با دقت نظر بالا در نهایت تیم نظامی جمهوری اسلامی ایران را به عنوان تیم نخست روز اول معرفی کردند .
لازم به ذکر است تیم ازبکستان ، روسیه و ویتنام به ترتیب به مقام های بعدی دست یافتند .

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران ازبکستان روسیه یزد ارتش جمهوری اسلامی ایران اصفهان ویتنام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران ازبکستان روسیه جمهوری اسلامی ایران ازبکستان روسیه یزد ارتش جمهوری اسلامی ایران اصفهان ویتنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که نظامیان مذکور، دلیل نافرمانی را ناتوانی از ادامه جنگیدن عنوان کرده اند.

این تحول پس از آن صورت می گیرد که «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی امروز در نشستی با طرح و برنامه حمله زمینی به رفح موافقت کرد.

هالوی در این نشست با فرمانده تیپ جنوب و تمامی فرماندهان ارتش این رژیم، ادامه حملات به نوار غزه را مورد بررسی قرار داد.

مقامات رژیم صهیونیستی از هفته ها پیش تاکنون، تهدید به انجام حمله زمینی به رفح می‌کنند اما در نتیجه فشارهای بین‌المللی تا به این لحظه اقدام به این کار نکرده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش