Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@19:21:46 GMT

توزیع کمک‌های مومنانه در اهواز

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۹۳۹۲

توزیع کمک‌های مومنانه در اهواز

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کسرایی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام علی (ع) اهواز گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ورود هرچه تمام نیرو‌های جهادی در عرصه خدمت به حوزه بهداشت و درمان، جهادگران بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام علی (ع) اقدام به توزیع کمک‌های مومنانه بین بیماران درگیر با کرونا در مناطق محروم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: کرونا و مشکلات ناشی از آن نان را از سفره بسیاری از مردم مان گرفته است، در همین زمینه بانوان جهادی حوزه نبوت و حوزه ۳ بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه امام علی (ع) اهواز  یک هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی حاوی مواد غذایی مورد نیاز و اصلی سبد خانوار و در برخی موارد دارو‌های بیماران کرونایی را تهیه و توزیع کرد.

کسرایی افزود: بسته های غذایی در مناطق آخر آسفالت، منبع آب، حصیر آباد، زرگان، زویه، علی آباد و غیزانیه درب خانه‌های بیماران کرونایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک مومنانه گروه جهادی بسته غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا مظهری افزود: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه ها است و فقط حمل دارو با ابلاغ این آئین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این آئین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز می‌شود.

مظهری افزود: توزیع دارو بر بستر اینترنت به زودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت آغاز می‌شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیک‌ترین داروخانه به محل سکونت می‌توانند داروی خود را سریع‌تر دریافت کنند.

کد خبر 6090389 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی