Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوذر کوثری معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان
در نشست مشترک با روسای پایگاه‌های بسیج ادارات سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته دولت اظهارداشت: اقدامات بسیج دارای شمول بالا در همه موضوعات مانند کرونا، اشتغال و کارآفرینی بوده و در سایر مسائل نیز بسیج ادارات ورود پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وقتی در مورد پیشرفت و رشد کشورها صحبت می‌شود این پیشرفت و تعالی یک فرایند گام به گام، تدریجی و پلکانی است افزود: در تمامی دولت‌ها و کشورها به نوعی این موضوع و روند پیشرفت حاکم است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تمام کشورها دارای یکسری ارزش‌ها و هنجارها هستند افزود: اگر نظام‌های سرمایه‌داری را نگاه کنیم آن‌ها نیز در چارچوب اصول و قواعدی که به آن اعتقاد دارند کار کرده و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه دولت‌هایی که در این نظام‌های سیاسی بر سر کار می‌آیند در چارچوب تحقق ارزش‌هایشان کار می‌کنند ادامه داد: هر دولتی که می‌آید ارزش‌های بنیادین موجود برای آن جامعه را تغییر نمی‌دهد و در آن چارچوب فعالیت و برای تمام آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کند تا گامی بلندتر برداشته و جامعه را از شرایطی که وجود دارد یک قدم جلوتر ببرد.

کوثری با تاکید بر اینکه نظام اسلامی ما هم به همین شکل است با این تفاوت که وجه ارزشی نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار پررنگتر است گفت: دولت‌هایی که در طول ۴۰ سال گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر سر کار آمدند به مثابه کارگزاران این نظام هستند که باید حافظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و نظام باشند و هرکدام از آن‌ها گامی در پی گام‌های قبلی برداشته و آسیب‌هایی که وجود دارد را مهار و نقاط قوت و اقدامات خوبی هم که انجام شده را تقویت کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت قبل اقدامات ارزنده و خیلی خوبی انجام داده است، ادامه داد: این دولت نیز براساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده و چشم‌انداز کاری که متصور بوده در بسیاری از ابعاد با توجه به تزریق نیرو، اندیشه و برنامه جدید که در این دولت خواهد شد گام‌های بعدی را در تحقق ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بهتر و عملیاتی‌تر محقق خواهد کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه باید یک نگاه به گذشته داشته و نقاط قوت و ضعفمان را ببینیم تصریح کرد: باید توجه کنیم که ارزش‌ها و هنجارهایی که در اوایل انقلاب آفریدیم در مقطع کنونی چگونه می‌توانیم آنها را بازآفرینی کرده و با چه گام‌ها و روشی این مسیر را ادامه دهیم.

وی بیان کرد: افزایش کارآمدی دولت و نظام هدف اصلی ما بوده که در مقاطع مختلف نیازمند یکسری برنامه‌ریزی‌ها و خلاقیت‌های جدید است تا بتوانیم نیروهای انقلاب را تقویت و به آنان انگیزه دهیم که از نفس نیفتند و متناسب با شرایط زمانی خودمان حافظ این ارزش‌ها باشیم

کوثری با بیان اینکه یکی از کارهایی که بسیج ادارات می تواند در حوزه ادارات و ارگان‌های دولتی انجام دهد شناسایی نقاط آسیب است خاطرنشان کرد: ایجاد هیات اندیشه‌ورز اقدامی بسیار مهم بوده و گام موثر در راستای عملیاتی شدن آن برداشته شده است.

وی ادامه داد: برای سالم‌سازی محیط اداری شناسایی نقاط آسیب و جایگاهی که در قالب هیات اندیشه‌ورز تاسیس شده بسیار مهم بوده و با جدیت و استوار باید به سمتش حرکت کرده و گامهای محکم‌تری برداشته شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: داشتن روحیه جهادی و انگیزه بسیار مهم است و برای اینکه دچار خستگی و فرسودگی نشویم نیازمند یکسری ارگان‌ها و بخش‌هایی هستیم که مدام این روحیه انقلابی و بسیجی را به بدنه نهادها و دستگاه‌های دولتی تزریق کند.

کوثری با اشاره به اینکه تنظیم و ارائه برنامه‌های ابتکاری و خلاقانه از اهمیت زیادی برخوردار است که بسیج ادارات باید به آن توجه کند ادامه داد: برنامه‌ریزی که برای سالجاری انجام می‌شود نباید همان برنامه‌ریزی ۱۰ سال پیش باشد چراکه این مساله تکراری و در نهایت باعث نوعی دلزدگی می‌شود.

وی ادامه داد: حفظ و حراست از بیت‌المال بسیار مهم است و به نظرم بسیج ادارات باید نسبت به موضوع صیانت از بیت‌المال و جلوگیری از تضییع آن در مجموعه کاری خود حساس باشد و دیگران را نیز به این موضوع حساس و فرهنگ‌سازی کند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: کارکنان و مسوولان بسیج ادارات باید نماد تخصص و تعهد نه تنها در حوزه بسیج بلکه در تمامی حوزه ها و الگویی برای همه باشند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان بسیج ادارات اشتغال جوانان معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بسیج ادارات برنامه ریزی بسیار مهم ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار هاشم غیاثی اظهار کرد: رسالت اصلی مدیران و فرماندهان بسیج، کمک و یاری رساندن و تسهیل امور خدمت‌رسانی بهتر به مردم است که نسبت به آرمان‌های انقلاب در همه زمان‌ها وفادار هستند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: در مساله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، جهش تولید با مشارکت مردم و این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات اظهار کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم ما را مسموم کرده و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

غیاثی با اشاره به روز معلم و روز کارگر گفت: معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظور خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب حرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: بسیج ادارات و کارمندان سپاه خراسان رضوی یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای مأموریت‌های بر زمین مانده دارد.

کد خبر 6094244

دیگر خبرها

  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند
  • افزایش مشارکت مردم در ساخت مسکن با تکیه بر عرضه زمین و پرداخت تسهیلات به آن‌ها
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • حداقل حقوق بازنشستگان 35 درصد افزایش یافت
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است