Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@03:34:41 GMT

اعتراضات خشونت بار مخالفان واکسیناسیون در لندن

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۹۵۲۷

اعتراضات خشونت بار مخالفان واکسیناسیون در لندن

تعداد زیادی از شهروندان انگلیسی مخالف واکسیناسیون و اقدامات کرونایی در لندن به خیابان‌ها آمدند و در جریان این اعتراضات به یک شرکت مهم خبری حمله کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ"، در جریان اعتراضات مخالفان واکسن در لندن خشونت ها و ناآرامی هایی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معترضان به مرکز شرکت خبری ITN در لندن که اخبار بسیاری رسانه های تصویری در این کشور را تولید می کند حمله کردند و به کارکنان آن توهین کرده و همچنین به نیروهای پلیس حمله کردند.

در ویدئوهای منتشر شده در توئیتر دیده می شد که تعداد زیادی از شهروندان انگلیسی در مقابل این شرکت خبری تجمع کرده و علیه واکسیناسیون و اقدامات کرونایی شعار می دادند.

یکی از روزنامه نگاران هنگام ورود به ساختمان مورد حمله و توهین قرار گرفت. برخی درگیری ها بین پلیس و معترضان هم گزارش شد که در آن پلیس تلاش می کرد از ورود معترضان به این دفتر خبری جلوگیری کند.

کمپین واکیناسیون در انگلیس به سرعت در حال پبشرفت است.

اقتصاد انگلیس علیرغم بازگشت به شرایط طبیعی با چالش‌های بسیار مواجه است

انگلیس 35 میلیون دوز دیگر واکسن کرونای فایزر- بیون‌تک را سفارش می‌دهد. وزیر بهداشت انگلیس اعلام کرد که این واکسن‌ها در نیمه دوم سال آینده تحویل داده می شود.

وی اعلام کرد: در حالی که ما به ساخت دیوار محافظ در برابر کرونا ادامه می‌دهیم این مسئله هم اهمیت دارد که ما همه تلاش خود را برای حفاظت از کشور در آینده انجام دهیم، چه در برابر ویروس‌های شناسایی‌شده و چه انواع جدید آن.

دولت انگلیس همچنین طرح واکسیناسیون مرحله سوم را از ماه سپتامبر را در دستور کار قرار داده است.

انگلیس چندی پیش تقریبا تمام محدودیت های کرونایی خود را با تکیه بر کمپین پیشرفته واکسیناسیون خود لغو کرد.

بر اساس جدیدترین آمارها در 24 ساعت گذشته 31914نفر در انگلیس به کرونا مبتلا شدند و 40 نفر دیگر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

به این ترتیب بر اساس آمارهای رسمی تا به حال 6524581 نفر در انگلیس به کرونا مبتلا شده و 131680 نفر هم در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار انگلیس اخبار انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه

مردم یک روستا در هند برای رای دادن در انتخابات سراسری به سمت شعبه اخذ رای می روند./ خبرگزاری فرانسه بازدید نخست وزیر انگلیس از کارخانه ایرباس در "هرتفوردشایر" انگلیس/ PA بازدید وزیر خارجه انگلیس از یک مدرسه آموزش زبان انگلیسی در پایتخت مغولستان/ خبرگزاری فرانسه دستگاه خنک کننده هوا در شهر داکا بنگلادش/ نورفوتو حمله اسرائیل به خانه های مسکونی مردم در جنوب لبنان/ خبرگزاری فرانسه ساحل شهر رفح در جنوب نوار غزه/ خبرگزاری فرانسه مهاجرت تابستانه فلامینگوها به دریاچه ای در شهر آنکارا ترکیه/ خبرگزاری آناتولی تظاهرات مخالفان در مقابل کاخ ریاست جمهوری آرژانتین در شهر بوینوس آیرس علیه سیاست های اقتصادی دولت/ آسوشیتدپرس شعار نوشته شده روی دیوار پله های ورودی دانشگاه جورج داشنگتن در پایتخت آمریکا از سوی دانشجویان حامی فلسطین: "جو بایدن کودک کُش"/ زوما دستگیری معترضان حامی فلسطین در پایتخت آمریکا/ زوما مراسم رژه سالانه " سیک ها" در شهر نیویورک آمریکا/ زوما حضور یهودیان ضدصهیونیست در تظاهرات هفتگی حامیان فلسطین در شهر لندن/ زوما تیمی از کارشناسان خارجی، بمب بزرگ منفجر نشده ای را که توسط هواپیماهای جنگی اسرائیل به اردوگاه "نصیرات" در مرکز نوار غزه پرتاب شده را بازرسی می کنند./ APA رقصنده سنتی نقابدار در یک جشن سنتی در کاتماندو نپال/ زوما اردوگاه آوارگان جنگ داخلی سودان در کشور همسایه چاد/ گتی ایمجز خشک کردن ماهی در ساحل سنگال/ رویترز کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ توفان اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین از آمریکا تا اروپا

دیگر خبرها

  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!
  • قمه‌کشی به لندن رسید/ چند نفر بازداشت شدند
  • قمه‌کشی در لندن/ چند نفر زخمی و مظنون بازداشت شد
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس
  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه