Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سید علی اکبر انتظام مدیر کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به فعالیت شبانه‌روزی نیروهای فضای سبز شهرداری در محیط های شهری و پر خطر، پس از پیگیری‌های فراوان و تخصیص سهمیه واکسن کرونا، کار واکسیناسیون این نیروها آغاز شده است و تاکنون بیش از هشتصد نفر از کارگران فضای سبز مناطق ۱، ۲، ۵، ۷، ۸ و ۹ واکسینه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

بیمه تکمیلی رایگان برای کارگران ثابت خدمات شهری مشهد

او  افزود: واکسیناسیون کارگران فضای سبز با سرعت ادامه خواهد داشت و به فراخور میزان سهمیه واکسن تحویلی به شهرداری مشهد ادامه پیدا می کند و پیش بینی می شود با تامین واکسن مورد نیاز در  روزهای آتی، در مجموع بیش از ۴ هزار نفر از کارگران فضای سبز شهرداری مشهد دوز اول واکسن کرونا را دریافت کنند.

 

انتهای پیام//م.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا شهرداری مشهد مقابله با کرونا کارگران فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فاطمه زارع افزود: با این حال برخی از نقاط شهر دچار مشکل و حادثه شد که نسبت به شناسایی آنها اقدام و قراراست با حفر چاه‌های متعدد و سایر راهکار‌ها رفع شود.

وی افزود: نقاط حادثه خیز شهر در بارندگی اخیر ازجمله میدان صنعت، بلوار شهید بارتکوب زاده، محله حسن آباد و برخی معابر شهر است که در صدد هستیم در اسرع وقت رفع تا در هنگام وقوع بارندگی دیگر شاهد آبگرفتگی در هیچ منطقه‌ای از شهر نباشیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگر از سخنان خود مطرح کرد: همچنین در این نشست از کمیسیون با توجه به ارائه گزارش سازمان پسماند مقرر شد جهت حفظ بهداشت و محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی آب و خاک، محل دفن پسماند‌های مراکز درمانی با ظرفیت دفن ۵ ساله با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث شود.

دیگر خبرها

  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • کارفرمایان در این روزهای سخت به ‌کارگران ‌توجه ویژه کنند
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری