Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: عملیات تخلیه و بارگیری کالا نسبت به سال‌های گذشته سرعت یافته است و سازمان بنادر و دریانوردی به تعهدات خود عمل می‌کند.

به گزارش برنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سیامک علیشاهپور درباره روند تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور و شرایطی که سازمان بنادر و دریانوردی طی ۴ سال گذشته پشت سر گذاشته است، گفت: سال‌های گذشته روند تخلیه و بارگیری کالا با تاخیر مواجه می‌شد و صاحبان کالا برای تحویل کالای خود، معطل می‌شدند ولی در سال‌های اخیر و با وجود مشکلات متعدد این موضوع اصلاح شده و تخلیه و بارگیری انواع کالاها؛ سرعت پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سرعت در عملیات تخلیه و بارگیری کالا حتی در دوران کرونا هم کاهش نیافت و این امر نشان می‌دهد که در این حوزه سرمایه‌گذاری درستی صورت گرفته است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با اشاره به فعالیت بنادر خوزستان، خاطر نشان کرد: افزایش سرعت در عملیات تخلیه و بارگیری کالا تنها مربوط به بنادر بزرگ مانند بندر امام خمینی(ره) و کالاهای اساسی نیست؛ بلکه در بنادر کوچک مانند اروند و چوئبده نیز کالاها بدون مشکل و معطلی تخلیه می‌شوند و این امر سبب شده تا مواد اولیه با سرعت بیشتری به کارخانه‌ها و مراکز تولیدی برسد.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، وی با بیان اینکه فعالان اقتصادی نسبت به عملکرد و خدمات رسانی بنادر رضایت دارند، تصریح کرد: وضعیت بنادر آبادان و خرمشهر نسبت به گذشته بهبود خوبی داشته است و ادامه این روند باعث می‌شود تا سطح مبادلات تجاری ایران با کشورهای همسایه افزایش پیدا کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا سازمان بنادر و دریانوردی مشکلات ایران کالاهای اساسی خدمات رسانی اتاق بازرگانی ایران عملیات تخلیه و بارگیری کالا سازمان بنادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تغییر چهره بازیگر «بزرگ‌مرد کوچک» در کنار رامبد جوان

تصویری از محمد شادانی، بازیگر سریال بزرگ مرد کوچک، در کنار رامبد جوان پس از سال‌ها مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

محمد شادانی و رامبد جوان

دیگر خبرها

  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی 
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • رشد ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی
  • عکس| تغییر چهره بازیگر «بزرگ‌مرد کوچک» در کنار رامبد جوان
  • خبر وزیر کشاورزی درباره شکر؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • از کاهش زمان صدور بارنامه تا تخلیه و بارگیری به موقع برای افزایش سرعت بازرگانی