Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@11:40:53 GMT

تجلیل شهردار منطقه 6 از پزشکان

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۰۶۳۱

خبرگزاری آریا - همزمان با زادروز ابوعلی سینا پزشک ایرانی با حضور در کلینیک شهرداری منطقه 6، بیمارستان فیروزگر و مرکز بهداشت شمال غرب با رییس ،کادر پزشکی ، پرستاری و دیگر مسئولان این سه مجموعه دیدار و از تلاشهای خادمین سلامت قدردانی کرد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، در این دیدار صمیمانه تورج فرهادی شهردار منطقه در جمع مدیران و کادر درمانی، ضمن تبریک روز پزشک و خداقوت به پزشکان گفت: «شما جزو زحمتکشان واقعی جامعه اید و بر کسی پوشیده نیست که برای نجات انسانها، از جانتان مایه می گذارید و امروز به رسم ادب و وظیفه خدمت رسیدیم تا روز پزشک را تبریک بگوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه 6 در ادامه ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافعان سلامت کشور در شرایط شیوع کرونا، جامعه پزشکی را در خط مقدم مقابله با این بیماری دانست و اظهارداشت: پزشکان و مدافعان سلامت، رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند که در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشته‌اند.
فرهادی به فعالیت های ویژه روز پزشک اشاره کرد و ابراز داشت : اداره سلامت این منطقه برنامه هایی همچون ارسال پیام تبریک به دبیران کانون های پزشکان، تقدیر از دبیران فعال کانون پزشکان، برگزاری کارگاه مجازی با بهره گیری از ظرفیت مراکز درمانی را در دستور کار دارد و همچنین طراحی از تمبر یادبود شهدای مدافع سلامت منطقه 6 و رونمایی از آن در ویژه برنامه موزه علوم پزشکی دانشگاه تهران از کارویژه های این اداره محسوب می شود.
این برنامه که به همت اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی برگزار شد، تورج فرهادی با همراهی نداف سرپرست این معاونت به رسم یادبود هدایایی را به کادر درمان اهدا کرد.
همچنین شهرداران نواحی ششگانه نیز با حضور در بیمارستان ها و مراکز پزشکی و درمانی سطح منطقه ضمن گرامیداشت روز پزشک از زحمات تلاشگران عرصه سلامت تقدیر کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: روز پزشک منطقه 6

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری  شهردار فرخ شهر گرفت: مراسم جشنی برای کارگران شهرداری در موزه حیات وحش فرخ شهر برگزار و از کارگران قدردانی شد.
نظری افزود:در این مراسم کارگران با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گفتگو کردند.
وی گفت: در این مراسم مقرر شد برخی مشکلات کارگران از جمله بیمه تکمیلی و طبقه بندی کردن حقوقشان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • پشت پرده مسمومیت الکلی پزشکان در شیراز
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • خودکشی پزشکان ایرانی در مرز هشدار؛ مشکل کجاست؟
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار