Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@23:21:36 GMT

قابلیت جدید ایربادز وان پلاس Buds Pro چیست؟

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۰۶۹۶

قابلیت جدید ایربادز وان پلاس Buds Pro چیست؟

ایربادز OnePlus Buds Pro به منظور متصل شدن به دو دستگاه به صورت همزمان به فناوری اتصال دوگانه مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت وان پلاس ماه گذشته هدفون Buds Pro TWC که به بلوتوث V5.2، فناوری ANC و شارژ بی سیم Qi مجهز شده است را وارد بازار کرد. از آنجایی که این محصول از بلوتوث V5.2 پشتیبانی می‌کند به آسانی به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود، برای متصل کردن این هدفون به دستگاه دیگر کاربران باید اتصال آن به محصول اول را قطع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت وان پلاس قصد دارد فناوری جدیدی به ایربادز خود اضافه کند تا بتوان آن را به صورت همزمان به دو محصول متصل کرد، این قابلیت "اتصال دو گانه" نام دارد. در این صورت کاربران می‌توانند ایربادز خود را به دو محصول متصل کنند و به راحتی بین آن‌ها جا به جا شوند، هنوز اطلاعات بیشتری در این زمینه در دسترس نیست.

ایربادز وان پلاس Buds Pro با درایورهای ۱۱ میلی متری عرضه می‌شود، پایه‌های این محصول نیز دارای روکش کروم براق هستند. محصول ذکر شده از قابلیت حذف نویز هوشمند تطبیقی بهره‌مند شده است. شرکت سازنده اعلام کرده است که کاربران می‌توانند با استفاده از کیس شارژ این مدل ایربادز با هر بار شارژ کردن به مدت ۳۸ ساعت از آن استفاده کنند. شارژ بی سیم Qi این امکان را در اختیار افراد قرار می‌دهد که تنها با ۱۰ دقیقه شارژ کردن ایربادز ۱۰ ساعت به موسیقی گوش دهند.

کد خبر 516674

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی علم و فناوری وان پلاس گجت های جدید گجت گجت جديد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق وان پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در نشست ستاد پشتیبانی از حرکت‌های جهادی استان که با حضور سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی سازمان بسیج کشور در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد گروه‌های جهادی تحت ساماندهی قرار بگیرند و برای حل مشکلات در اتصال با دستگاه‌های اجرایی باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی می‌توانند در حوزه ساخت راه‌های روستایی متصل با مجموعه راهداری باشند، افزود: ارتباط گروه‌های جهادی که کارکرد تخصصی دارند با دستگاه‌ها باید سامان پیدا کند.

وی تاکید کرد: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند. بر این اساس آمادگی داریم ۵۸۰۰ هزار گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند.

دیگر خبرها

  • خط آب روستای «دشت‌اکبر» متصل شد
  • یکی از قابلیت‌های اسپاتیفای بی‌سروصدا پولی شد
  • خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق متصل می شود
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی
  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!