Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، جلسه بررسی صلاحیت محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نمایندگان نظرات خود را درباره وزیر پیشنهادی ارائه دادند.


صحبت‌های محمد خدابخشی، نماینده موافق با وزیر پیشنهادی:
- وزارت یک امانت خیلی مهم است که باید آن را به اهلش سپرد. وزیر علوم پیشنهادی توانایی جسمی کافی را برای وزارت علوم دارد و صدها مقاله ایشان نشان‌دهنده توانایی ذهنیشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


- تخصص ایشان از نظر علمی و تخصصی مشخص است، تمام مقاطع تخصیلی از دبستان تا دکترا ایشان تدریس کردند.
- وزیری که به آن رای می‌دهیم باید مسئولیت‌پذیر باشد، مردم از دانشگاه‌ها انتظار دارند به مشکلاتشان مثل اشتغال و محیط‌زیست کمک کند، وزیر پیشنهادی این روحیه را دارد.
- همین که بیش از ۱۲۶ نماینده برای صحبت به عنوان موافق اعلام آمادگی کردند، نشان دهنده تعامل خوب نماینده مجلس است.
- این که برای آقای رییسی ستاد زدند یعنی نوع نگاه دولت را قبول دارند.
- دانشگاه مبدا تحولات کشور است و صرفا یک مکان برای آموزش موضوعات تخصصی نیست. همه این موضوعات جزو برنامه وزیر پیشنهادی هست.
- وزیر پیشنهادی شخصیت انقلابی دارد و در دوره فتنه ۸۸ کارنامه خوبی در دانشگاه بوعلی داشتند و به شکل مدبرانه نیروی انقلابی و بسیجی در دانشگاه تزریق کردند.
- از نماینده‌ها می‌خواهم که از این دانشمند جانباز وطن استقبال با شکوهی داشته باشند و یکی از بالاترین رای‌های مجلس را به وزیر علوم بدهند.
 

بخشی از صحبت‌های عبدالناصر درخشان، نماینده موافق:


- امروز مجلس با حمایت از اندیشمندی فرهیخته این پیام را می‌دهد که نگاه مجلس در راه اقتدار ملی کشور است.
- بزرگترین چالش دانشگاه تولید علمی است که منجر به فناوری و کارآفرینی می‌شود، این موضوع در برنامه‌های آقای دکتر زلفی‌گل وجود دارد.
- از مقالات علمی ایشان در سرتاسر دنیا استفاده شده و به اختراع تبدیل شده است. جامعه علمی ایشان را نخبه‌ای علمی می‌داند و جامعه فرهنگی ایشان را به عنوان فرهنگمدار می‌شناسد.
- آقای زلفی‌گل چالش‌های وزارت علو را به خوبی می‌شناسد و شناخت مسئله مهمترین گام برای حل مسئله است. موجی از شادی در کل جامعه دانشگاهی حتی در بلوچستان به وجود آمده و این نشان می‌دهد این شخص چهره‌ای انقلابی است که تمام وجودش با نظام حل شده است.
-  چهره‌ای دانشمند قرار است به جایگاه وزیر علوم برسد، مگر وزرای گذشته ما سابقه وزارت داشتند؟ کارنامه مدیریت ایشان را با وزرای قبلی مقایسه کنید.
- وزیر پیشنهادی جوایز بین‌المللی داشته است و زبان من برای صحبت درباره ایشان قاصر است. 

4747

کد خبر 1547962

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رای اعتماد وزارت علوم تحقیقات و فناوری وزیر پیشنهادی وزیر علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیش از ظهر دوشنبه به شهر مقدس قم سفر کرد و با حضور در دانشگاه قم در همایش گرامیداشت مقام استاد که در سالن مفید این دانشگاه برگزار شد حضور یافت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین سالن جلسات «حکمت» دانشگاه قم که از مجهزترین سالن ها با امکانات دیجیتال در بین دانشگاه های کشور است را افتتاح کرد.

زلفی‌گل در ادامه بلوار تازه تاسیس این دانشگاه که به نام «علامه مصباح یزدی» نامگذاری شده را نیز افتتاح کرد و سخنان کوتاهی با تشکر از تلاش های صورت گرفته در عرصه عمرانی دانشگاه قم گفت: این امر توفیقی است که دستندرکاران و مسوولان دانشگاه مسیر علم آموزی دانشجویان و فرزندان این سرزمین را هموار می کنند و امید است شاهد آثار پر خیر و برکت آن در جامعه اسلامی ایران باشد.

کد خبر 6098277

دیگر خبرها

  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی