Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@18:57:09 GMT

واکسن اجباری به صنعت نفت رسید

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۱۲۱۱

واکسن اجباری به صنعت نفت رسید

به گزارش ایسنا، همزمان با تایید کامل واکسن فایزر-بیو ان تک از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا، درخواستهایی برای ملزم کردن واکسیناسیون برای کارمندانی که در میادین نفتی و پالایشگاهها در کنار هم کار می کنند، مطرح شده است.

شرکت شورون که دومین تولیدکننده بزرگ نفت آمریکاست و شرکت پالایشگاهی "والرو انرژی" واکسیناسیون را برای برخی از کارکنان میدان نفتی یا کارکنان جدید الزامی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت خدمات میدان نفتی شلومبرژه هفته گذشته اعلام کرد بعضی از مشتریان خواستار آن هستند که کارکنان این شرکت واکسینه شده یا پیش از ورود به پایگاههای محل کارشان تست کرونا بدهند.

سخنگوی شلومبرژه اظهار کرد: ما مدام سیاستها و رویه های داخلی را بازبینی می کنیم تا مطمئن شویم که می توانیم نیازهای مشتریانمان را تامین کنیم و همزمان سلامت و ایمنی همه کارمندانمان را در اولویت قرار می دهیم.

شرکت والرو مستقر در سن آنتونیو، ماه جاری به عنوان نخستین پالایشگاه آمریکایی شناخته شد که واکسیناسیون را به عنوان شرط اشتغال برای کارکنان جدید در پالایشگاههای نفت تگزاس و لوییزیانا الزامی کرد.

شرکت تولیدکننده نفت "هس" هم اعلام کرد کارکنان پایگاههایش در خلیج مکزیکوی آمریکا را ملزم می کند تا اول نوامبر به طور کامل واکسینه شوند. این شرکت در بیانیه ای به ماهیت به شدت مسری کرونای دلتا و شمار رو به رشد موارد ابتلا در آمریکا اشاره کرد.

طبق یک نظرسنجی آنلاین، کارکنان انرژی و ساخت و ساز پایینترین نرخ واکسیناسیون را دارند. حدود ۴۵ درصد از کارکنان استخراج و ساخت و ساز اظهار کردند برای دریافت واکسن تردید دارند در حالی که در مشاغل رایانه و حسابداری این نسبت ۷.۳ درصد بوده است.

سخنگوی شورون در ایمیلی به رویترز اعلام کرد دستور شورون شامل کارکنان بخش فراساحلی در خلیج مکزیکو، نیروهای پشتیبانی در خشکی، کارکنان خارجی و کارمندانی که سفرهای داخلی دارند، می شود.

بر اساس گزارش رویترز، شورون در واکنش به شیوع نوع شدیدا مسری کرونای دلتا،  اوایل ماه میلادی جاری بازگشت کامل کارمندانش به دفاتر این شرکت در کالیفرنیا و تگزاس را به تاخیر انداخت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم افغانستان رای اعتماد کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان احمد مسعود محمدرضا حکیمی صنعت نفت واکسن واکسیناسیون محرم افغانستان رای اعتماد کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان احمد مسعود محمدرضا حکیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان از مصرف ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت سفید طی سال گذشته در این استان خبر داد و گفت: این میزان مصرف نسبت به سال گذشته با کاهش ۲۹ درصدی همراه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی اظهار کرد: سال گذشته ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت سفید در استان مصرف شده که از این میزان ۲۰ میلیون لیتر آن در روستاهای استان توزیع و مصرف شده است.

وی با اشاره به زحمات و تلاش رانندگان ناوگان حمل‌ونقل فراورده‌های نفتی منطقه که با توجه به شرایط کوهستانی و صعب‌العبور بودن راه‌های روستایی استان نسبت به تأمین سوخت مورد نیاز روستاییان اقدام می‌کنند، افزود: راستی‌آزمایی خانوارهای نفت سفیدسوز توسط همکاران این شرکت، توزیع الکترونیک نفت سفید و توسعه شبکه گازرسانی از دلایل کاهش نفت سفید در استان کردستان است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به توزیع الکترونیکی نفت سفید در سطح روستاهای استان و شارژ سهمیه سالیانه شش هزار خانوار نفت سفیدسوز در کارت بانکی آن‌ها، خاطرنشان کرد: ۲۷۹ باب فروشندگی نفت سفید روستایی در سطح استان فعالیت می‌کند.

کد خبر 748654

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • تحصیل اجباری ۹ هزار دانش‌آموز‌ شهر صدرا در شیراز
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند