Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با اشاره به طرح‌های آموزشی، فرهنگی و ورزشی استان در هفته دولت گفت: افتتاح ۲۲۷ کلاس درس، احداث مجتمع فرهنگی، آموزشی و ورزشی با مساحت یک هزار و ۶۶۰ متر مربع، افتتاح خط تولید ۱۴ مرکز تولیدی و احداث مجتمع گردشگری، هتل و بومگردی با مساحت ۳۰۰ متر ربع بهره برداری خاهد شد.

«انوشیروان محسنی‌بندپی» در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به پروژه‌های در نظر گرفته شده استان تهران برای افتتاح در هفته دولت گفت: با تلاش و هماهنگی همکاران در دستگاه‌های اجرایی بیش از ۴۲۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان در زمینه‌های راه، مسکن، فرهنگ، آموزش، توسعه فضای سبز، خدمات بهداشتی و درمانی، ورزش و جوانان بهره برداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


استاندار تهران با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستان‌های استان تهران در هفته دولت ادامه داد: در رباط کریم ۸۲ طرح با قابلیت اشتغالزایی برای ۸۸۰ نفر، در تهران ۵۰ طرح با قابلیت اشتغالزایی برای ۷۴۲ نفر، در ملارد ۴۶ طرح با قابلیت اشتغالزایی برای ۸۹۲ نفر، در فیروزکوه ۴۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۴۱۸ هزار و ۲ میلیون ریال، در پاکدشت ۱۱ طرح با قابلیت اشتغالزایی برای ۹۷ نفرڡ در پیشوار ۱۰ طرح با قابلیت اشتغالزایی برای ۱۲ نفر و در دماوند ۵ پروژه به ارزش ۳۴۲ هزار و ۷۷۰ میلیون ریال و در شمیرانات نیز ۲ پروژه به بهره برداری می‌رسند.

وی یادآور شد: در شهریار ۲۸ طرح با اشتغالزایی برای ۲۳۰ نفر، در پردیس نیز ۲۸ پروژه با قابلیت اشتغالزایی برای ۴۰۰ نفر در اسلامشهر ۲۷ پروژه با قابلیت اشتغالزایی برای ۲۵۲ نفر و در ری ۲۶ طرح با قابلیت اشتغالزایی برای ۵۴۳ نفر و در ورامین ۲۴ طرح با قابلیت اشتغالزایی برای ۵۹۲ نفر و در قدس نیز ۱۴ طرح با ۱۷۷ هزار و ۵۸۰ میلیون ریال و در قرچک نیز ۱۳ طرح با قابلیت اشتغالزایی برای ۴۰ نفر و در بهارستان نیز ۱۲ طرح جدید با قابلیت اشتغالزایی برای ۴۷ نفر اعتبار به بهره برداری و افتتاح می‌رسند.

محسنی‌بندپی با اشاره به محل تامین اعتبار پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت تاکید کرد؛ از میان پروژه‌های اعلامی ۵۱ پروژه با منابع اعتباری ۴۱ پروژه با منابع اعتباری استانی، ۱۰۱ پروژه با منابع اعتباری شهرداری، ۶۸ پروژه با منابع اعتباری ارزش افزوده و ۱۸۵ پروژه با سایر منابع تکمیل شده و افتتاح می‌شوند.

وی با اشاره به مشخصات پروژه‌های قابل افتتاح استان تهران گفت: از میان طرح‌های آموزشی، فرهنگی و ورزشی افتتاح ۲۲۷ کلاس درس، احداث مجتمع فرهنگی، آموزشی و ورزشی با مساحت یک هزار و ۶۶۰ متر مربع، افتتاح خط تولید ۱۴ مرکز تولیدی و احداث مجتمع گردشگری، هتل و بومگردی با مساحت  ۳۰۰ متر ربع بهره برداری خاهد شد.

استاندار تهران با اشاره به افتتاح ۲ مرکز سالمندان گفت: در زمینه تولیدات دامی نیز ۴۵۰ تن ظرفیت فرآورده میوه خشک، ۳ هزار تن ظرفیت تولید تخم مرغ و ۵۱ هزار تن ظرفیت فرآورده گوشتی افتتاح و به تولیدات کنونی استان افزوده می‌شود. 


بیشتر بخوانید:
افتتاح ۴٢١ پروژه با اعتبار ٧ میلیارد تومان در استان تهران


انتهای پیام/

برچسب ها: طرح های عمرانی هفته دولت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: طرح های عمرانی هفته دولت پروژه با منابع اعتباری استاندار تهران هفته دولت احداث مجتمع بهره برداری استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از افتتاح پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین‌شهر با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات کلنگ‌زنی روشنایی نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر در پایان سال گذشته، خوشبختانه در کمتر از دو ماه از آغاز عملیات اجرایی آن، شاهد خرید تجهیزات، تیرگذاری و پایان پروژه روشنایی معابر این نواحی صنعتی هستیم که این موضوع، نشان از کار و تلاش جهادی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان دارد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است تا ضمن روشنایی معابر، میزان ضریب امنیت در این نواحی صنعتی افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری با حمایت از واحدهای تولیدی امکان‌پذیر است و با اجرای پروژه‌های عمرانی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز، تلاش می‌شود، زمینه حضور سرمایه‌گذاران و رونق تولید و اشتغال در استان فراهم شود.

کد خبر 751143

دیگر خبرها

  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • ساخت زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور با قابلیت بازرسی و عملیات مختلف
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه