Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تقدیر از همراهی و مشارکت آیت الله شاهچراغی در برگزاری سوگواره مهر محرم گفت: امسال برای تجلیل از برگزیدگان این سوگواره بیش از 800 میلیون ریال جائزه پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری آریا از سمنان ،فرشید فلاح روز سه شنبه در دیدار جمعی از مسوولان و دست اندرکاران سوگواره مهر محرم با آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مهر محرم یکی از فعالیت های مردمی است که آیت الله شاهچراغی در سال های اخیر همواره از آن حمایت و در برگزاری آن مشارکت معنوی داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در سالهای قبل این سوگواره با حضور ایشان آغاز و اختتامیه نیز به همین ترتیب برگزار می شده است افزود: در آغاز چهاردهمین دوره این سوگواره نیز برای استفاده از راهنمایی های شما اعضای ستاد برگزاری این برنامه را برگزار کرده اند.

فلاح با اشاره به اینکه در مناطق شهری و روستایی استان سمنان آیین های ویژه سوگواری محرم برگزار می شود گفت: سوگواره مهر محرم در فعالیت های خود در قالب عکس و فیلم کوتاه این رویدادها را ثبت و در سطح ملی و بین المللی ارائه می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست همچنین از همراهی و حمایت های نماینده استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری از فعالیت های فرهنگی و هنری تجلیل و از ایشان به عنوان خادم فرهنگ یاد کرد.

در این دیدار معاون فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست صدا و سیمای استان سمنان، دبیرکل سوگواره مهر محرم، رییس بسیج رسانه استان و جمعی از دست اندرکاران سوگواره مهر محرم حضور داشتند.

فراخوان چهاردهمین سوگواره ملی، هفتمین مسابقه بین المللی و سومین پویش تولید محتوای دیجیتال مهر محرم هفته گذشته و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی منتشر شد.

داوطلبان حضور در چهاردهمین سوگواره ملی، هفتمین مسابقه بین المللی و سومین پویش تولید محتوای دیجیتال مهر محرم می توانند از طریق ثبت نام و بارگذاری در سامانه پلتزار (شبکه فعالان فرهنگی دیجیتال)ب ه آدرس www.platzaar.ir و نیز با ثبت نام و بارگذاری در سایت مهر محرم به آدرس  www.MehreMoharram.ir در این سوگواره شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مهرمحرم شاهچراغی سمنان سوگواره مهر محرم فرهنگ و ارشاد استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند

منصور محبی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: این رسانه‌ها که به صورت الکترونیکی و مکتوب فعالیت دارند با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور رسمی فعالیت خبری خود را آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۶ رسانه پایگاه خبری هستند، ادامه داد: مابقی این رسانه‌ها شامل یک ماهنامه، ۲فصلنامه و یک مورد نیز روزنامه است.

به گفته معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، علاوه بر این هم اینک ۳۰ درخواست صدور مجوز برای فعالیت رسانه‌ای ثبت و در نوبت دریافت مجوز است.

محبی تاکید کرد: در حال حاضر ۲۶۰ رسانه دارای مجوز شامل ۶۸ پایگاه خبری، ۳۲ نشریه چاپی، ۴۱ رسانه غیر برخط، نمایندگی ۱۰ خبرگزاری و نمایندگی ۱۰۹ روزنامه سراسری در استان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود